• Waarom schrijf jij?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil een combinatie-antwoord. :c
    Ik vind het leuk om te schrijven, maar ook om het van me af te schrijven en om de leuke reacties erop te zien, een beetje waarderen.


    Your make-up is terrible

    Gestemd + reactie :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het is moeilijk om één antwoord te kiezen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Het is moeilijk om één antwoord te kiezen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tempesta schreef:
    Het is moeilijk om één antwoord te kiezen.


    Dat weet ik, maar ik kon maar tien antwoorden invoeren en er zijn ontelbaar veel combinaties mogelijk. Probeer gewoon te kiezen wat de belangrijkste reden is. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zoals ik bij de poll neer heb gezet:

    ALL THE THINGS!
    Op de reacties, dat anderen het kunnen lezen en het feit dat anderen zeggen dat ik goed schrijf na dan. Ik doe het puur en alleen voor mezelf, niet alleen om plezier, maar ook om pijn. Om dingen van me af te zetten, om dingen vast te leggen. Om later terug te kunnen kijken en zien dat ik vooruit gegaan ben, herinneringen tastbaar te hebben. En misschien, heel misschien, omdat ik diep van binnen een professionele schrijfster zou willen zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Voted + reactie. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uh, op het moment: voor mijn eigen plezier, zodat anderen het kunnen lezen en comments kunnen schrijven en om mijn Engels te verbeteren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eigen plezier want alles staat nu op weer terug op inactief dus niemand kan het zien en mijn fashionblog telt niet als schrijven (cat)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Assassin schreef:
    Ik wil een combinatie-antwoord. :c
    Ik vind het leuk om te schrijven, maar ook om het van me af te schrijven en om de leuke reacties erop te zien, een beetje waarderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.