Ik fietste net naar huis toe en toen zag ik 2 kilometer bij mijn huis vandaan een zwarte kat lopen. Nou zal dit voor jullie heel normaal klinken maar er zit een verhaal aan vooraf.
Toen wij vorig jaar terug kwamen van vakantie was er bij ons ingebroken, een paar dagen daarna is onze kat weg gelopen, een zwarte kat. In zijn staart zat in soort van knak om het maar zo te noemen, bij het puntje. want hij was ooit gebroken geweest.
Ook reageerde onze kat er op als we zijn naam noemde 'snape'
Zodra ik ook maar aan kwam fietsen sprong hij op mijn tas en daarna op mijn schouders.
De kat die ik tegen kwam had dus ook een knak in het puntje van zijn staart, reageerde ook op Snape en het leek ook alsof hij op mijn fiets wou springen. Ook lijkt hij heel erg op onze andere kat, Luna (het zijn nou ja broertje zusje, alleen dan precies hetzelfde, tweeling bij mensen maar hoe dat bij katten heet)
Kan een kat weglopen en zeg maar een ander baasje 'nemen' of verbeeld ik het me maar.
En als het wel onze kat zou zijn, zouden wij hem dan weer terug kunnen vragen, want ik mis hem echt heel erg.
Dus is dat mogelijk??
(Sorry als dit topic niet op de goede plaats staat maar wist niet waar hij hoorde.)
"if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."