• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Mijn topic)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stefano

    Er vormt een glimlach rond mijn lippen als ze dat zegt. Ik wrijf over haar arm heen, en kijk even rond. 'Je bent mooi.' zeg ik tegen haar met een verliefde glimlach waarnaar ik een bruine lok haar om mijn vinger draai en het bekijk.

    Brooke

    Ik trek weer nieuwe, en vooral droge kleding aan en kam mijn haren opnieuw uit. Ik stop ik een pepermuntje in mijn mond en begin ik daarop te zuigen. Daarna loop ik de kamer weer uit en ga ik tegen de muur aan leunen in de hal. Bang dat ik omval.

    [abo]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ben even eten]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Topics]

    [Is er iemand voor Drew ?]

    Tiffany
    Zo snel als ik kon kleedde ik me om. Ik deed een simpel setjekleding aan. Zo zou ik niet teveel opvallen. Ik en Brandon zullen een van de weinige zijn met normale kleding. Mijn haren liet ik los, dat vond Brandon leuker. Toen ik naar de deur liep zag ik Brandon al staan. De kleding die hij droeg stond hem leuk. 'Moest je lang wachten?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    Er vormt een glimlach rond zijn lippen en hij wrijft over mijn arm heen en kijkt even rond. 'Je bent mooi.' zegt hij en ik zie dat hij een verliefde glimlach heeft, waarnaar hij een bruine lok haar van me vastheeft en draait het om zijn vinger heen, vervolgens bekijkt hij het. Is hij echt verliefd op mij? Ik bloos lichtjes, omdat hij dat zei en geef een kus net niet op zijn lippen, maar daarnaast. Ik vind hem meer dan leuk.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Mijn topics]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Austin
    'Ja die liggen al op je bed'mompelde ik toen Quinn vroeg om schone kleding. Zelf keek ik even in mijn koffer naar andere kleding voor mezelf

    Adam
    'Muziek luisteren, lezen, hardlopen,' zeg ik. 'en jij?' Ik neem haar mee naar een bankje en ga zitten. 'Sorry, staan is een beetje vermoeiend,' verontschuldig ik mezelf.

    Abbeygail
    Zodra ik de zaal uit ben, ren ik naar mijn kamer. Eenmaal daar haal ik sigaretten uit mijn koffer en gooi ze in mijn mini kluis die ik bij me heb. Daar liggen ook mijn id en geld in. Ik doe de kluis weer op slot en kleed me om in simpel maar leuk jurkje. Mijn natte haar bind ik in een staart en dan loop ik weer naar beneden. 'opgeruimd staat netjes,' mompel ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Brandon

    'Looking good.' zei ik toen ze aan kwam lopen. Ik wist dat ze er toch niet op zou reageren want ze wilde niet dat mensen logen. Niet dat ik loog wat dat ze er goed uit zag, want ze zag er echt goed uit. Haar haren die los over haar schouder vielen, haar simpele setje wat ze toch leuk kon maken. Ja, ze was leuk. 'Nee hoor,' zei ik toen ik weer wakker schrok, 'Viel wel mee.'

    Felicia
    'Ik dans en ik zing.' zeg ik zachtjes en ik glimlach. Zingen deed ik meer voor de lol, maar dansen deed ik wedstrijden in. Ik ga voorzichtig naast hem zitten en leg mijn hoofd op zijn schoot. 'Zo, ik lig heerlijk.' lach ik zachtjes en ik bloos.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 17:36 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinn

    "Bedankt maat!" roep ik enthousiast en ik trek de kleren aan. De simpele kleding past prima. Ik haal mijn hand door mijn haar zodat het beter zit en doe de donkerrode muts weer op. Mijn schoenen zijn nog droog en ook deze trek ik weer aan. "Zoow ik ben klaar! Morgen kunnen we naar het dorp gaan met de meiden en ffies hey dorp verkennen, dan kan ik ook meteen wat kleren meenemen en spullen voor Artemis" zeg ik en ik kijk naar Artemis in mijn broek zak. "hoe oud ben je igenlijk en ik welke klas zit je?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany Chandler
    'Looking good,' zegt hij als ik aan kom lopen. Zoals altijd ga ik er niet op in. Hij gaat al verder met praten. 'Nee hoor, viel wel mee,' beantwoord hij mijn vraag. 'Gelukkig maar,' glimlach ik. 'Wat zal hier nog meer te doen zijn?' Er zijn niet echt veel voorzieningen, alleen de tuin is prachtig.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin
    'Ja is goed,dan kunnen we gelijk kijken of we daar wat drank kunnen halen'zeg ik. "hoe oud ben je igenlijk en ik welke klas zit je?"vraagt Quinn dan. '17 en zit in 3B en jij?'vraag ik hem.