• Deze vijf jongens:


    Die zullen voor altijd in ons hart blijven. Ze hebben ons geleerd om in onze dromen te blijven geloven, dat het oké is om verlegen te zijn of nog kinds te zijn. Ze hebben mij vooral geleerd dat vriendschap overal te vinden is, in je dorp, aan de andere kant van de wereld of op het internet.
    Ik hou van jullie schatjes.
    En ik ben blij dat ik julie ken, zal ik ook altijd zijn.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:15 ]

    Basingstoke schreef:
    (...)

    Jup, bij ons moet dat, als het in je neus of zo onder je lip ofzo zit -_-'


    dat vind ik echt nergens op slaan..


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    Dat probleem heb ik dus, maar ik wil heel graag iets op mijn pols..


    JOELLLAAA <3333


    je kan het wel bedekken maar ik vind het dan wel zonde omdat je het dan toch amper ziet omadt er of een pleister op moet of er van dat soort schmink op moet..


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    When schreef:
    (...)

    dat vind ik echt nergens op slaan..


    Ik dus ook niet he, maar ja niets aan te doen zeker xd

    Basingstoke schreef:
    (...)

    Ik dus ook niet he, maar ja niets aan te doen zeker xd


    hmpf, je kan wel actie voeren, je moet toch jezelf kunnen zijn? een piercing is een stukje van jezelf als je dat niet mag laten zien op school vind ik dat echt fout xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Stukje voor Stay Here geactiveerd c:


    What's so bad about being different?

    When schreef:
    (...)

    JOELLLAAA <3333


    je kan het wel bedekken maar ik vind het dan wel zonde omdat je het dan toch amper ziet omadt er of een pleister op moet of er van dat soort schmink op moet..

    Jups, maar in de keuken mag het nooit, dus ja.. ik weet het niet.
    Maar ik wil dan zoiets met een zin (:


    Some things are changing too much.

    HOI JOELLAA <333


    What's so bad about being different?

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    Jups, maar in de keuken mag het nooit, dus ja.. ik weet het niet.
    Maar ik wil dan zoiets met een zin (:



    haha ik zag die op weheartit toenet en ik zo; nee dat zou ik echt niet willen, maar voor jou is het wel symbolisch als je er nog een zin onder zet.. want je hebt best veel meegemaakt natuurlijk enzo.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Dit vind ik ook mooi.



    Some things are changing too much.

    When schreef:
    (...)

    haha ik zag die op weheartit toenet en ik zo; nee dat zou ik echt niet willen, maar voor jou is het wel symbolisch als je er nog een zin onder zet.. want je hebt best veel meegemaakt natuurlijk enzo.

    Kijk ik wil dan niet die streepjes enzo, maar gewoon een zinnetje, met 2 tekentjes.


    Some things are changing too much.

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    Kijk ik wil dan niet die streepjes enzo, maar gewoon een zinnetje, met 2 tekentjes.


    Je moet het gewoon doen, die plek heeft ook iets speciaals voor je. Een tattoo zou perfect zijn daarzo

    Basingstoke schreef:
    (...)

    Je moet het gewoon doen, die plek heeft ook iets speciaals voor je. Een tattoo zou perfect zijn daarzo

    Alleen mag ik het pas als ik dit huis verlaat, en niet van mijn opleiding -_-


    Some things are changing too much.

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    Alleen mag ik het pas als ik dit huis verlaat, en niet van mijn opleiding -_-


    Oké dat is wat minder, wat ge je nu exct doen?

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    Kijk ik wil dan niet die streepjes enzo, maar gewoon een zinnetje, met 2 tekentjes.


    oow ja,
    en lianne heet gelijk die plek is voor jou wel van grote betekenis


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Oké, ik weet niet of ik verder moet gaan met een story.. Plots heb ik zo weinig motivatie, maar ik hou er wel van. HAHAHA ik ben raar