• Ik ga door met mijn jarenoude verhaal waar ik nooit meer de tijd of motivatie voor heb gehad om verder te schrijven (:

    Till I Recover


    Ik ben het niet meer eens met de manier waarop ik alles verwoorde/neerzette, maar wat maakt het uit, het staat er en het is hoe ik vroeger schreef, dusja.



    You have to fight your battles more than once to win the war.

    Dit is een vervolg op Till I Collapse.


    Oh dit hoort bij story's promoten, sorry mods!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 20:49 ]

    Ik heb ooit nog Till i collapse gelezen... dat is eigenlijk best wel lang geleden...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik heb ooit nog Till i collapse gelezen... dat is eigenlijk best wel lang geleden...


    Ik weet het, jaren!

    Oehh, die ga ik zeker lezen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ga je verder? Gaaf, ik ga weer lezen! (:


    Destroy what destroys you.

    heb weer een abo genomen. xD


    -

    Ga je nu eigenlijk wel op regelmatige basis schrijven? Want vorige keer was het om de 3 weken ofzo. Dan neem ik een abo


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb Till I Collapse best lang gelezen, maar ik ben gestopt met lezen omdat ik blijkbaar niet zo goed tegen anorexiaverhalen kan :')
    Dus deze ga ik ook niet lezen, maar dat heeft niets te maken met hoe jij schrijft.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Frodo schreef:
    Ga je nu eigenlijk wel op regelmatige basis schrijven? Want vorige keer was het om de 3 weken ofzo. Dan neem ik een abo


    Ja. Ik was vorige niet echt meer terug, maar ik weet dat ik nu veel meer zin heb om te schrijven en veel tijd heb omdat ik niet hoef te leren voor school. Ik heb nu sowieso vakantie en ben veel meer gemotiveerd, haha, dus ja, dat komt goed (:

    Morgue schreef:
    (...)

    Ja. Ik was vorige niet echt meer terug, maar ik weet dat ik nu veel meer zin heb om te schrijven en veel tijd heb omdat ik niet hoef te leren voor school. Ik heb nu sowieso vakantie en ben veel meer gemotiveerd, haha, dus ja, dat komt goed (:


    Dan neem ik mijn abo terug en ben ik benieuwd wat je ervan gaat maken (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Morituri schreef:
    Ik heb Till I Collapse best lang gelezen, maar ik ben gestopt met lezen omdat ik blijkbaar niet zo goed tegen anorexiaverhalen kan :')
    Dus deze ga ik ook niet lezen, maar dat heeft niets te maken met hoe jij schrijft.


    Geen probleem (:

    Frodo schreef:
    (...)

    Dan neem ik mijn abo terug en ben ik benieuwd wat je ervan gaat maken (;


    Oké thanks! I'm writing 8D

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:36 ]

    Anorexiastories maken me echt onpasselijk *staart naar leeg bakje tiramisu* dus ja, aan mij niet besteed.
    Anyhow, succes met promoten and shizzle :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    Anorexiastories maken me echt onpasselijk *staart naar leeg bakje tiramisu* dus ja, aan mij niet besteed.
    Anyhow, succes met promoten and shizzle :Y).


    Haha dankjewel. Het is meer om de vroegere lezers te laten weten dat ik uiteindelijk weer verder ga (:

    Ooh ja, dan lees ik terug mee! :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Istaya schreef:
    Ooh ja, dan lees ik terug mee! :Y)


    Yes! Zo blij dat er nog veel mensen zijn die het lezen<3