• Helleeuw

    Ik begin binnenkort een verhaal over Ibrahim Afellay, maar ik heb dus op het moment echt geen idee waarover het verhaal zou moeten gaan.
    Iemand nog leuke ideetjes ? :)

    xxxx


    Love is a strong word. I know what love is, in my own way - Cristiano Ronaldo

    Ik wil wel samen met je schrijven? Dan kunnen we brainstormen over ideeen?

    Ik vind dat jóúw verhaal van jou is, dus je moet ook jóúw idee verzinnen. Dat is echt aan jezelf.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    idd maar ik zou gewoon een aantal dingen doen om inspiratie op te doen bijvoorbeeld:

    Manier 1

    1. Pak zijn foto erbij en schrijf ieder woord op wat je denkt
    2. Schrijf alle woorden onder elkaar en zet ze in rijtjes waarin alle woorden bij elkaar horen
    3. Verzin 1 woord om ieder rjtje te vereenvoudigen en bedenk daar een idee mee

    Manier 2

    Pak een random voorwerp met letters erin (desnoods je biologie SO) kies woorden uit en kijk of er iets naar boven komt. Wat in dit geval goed werkt is een website op zoeken met iets over Ibrahim Afellay en daar woorden uit te zoeken want dan heeft het tenminste nog íets met hem te maken.

    Manier 3

    1. Kies een aantal voorwerpen waarvan je denkt dat ze bij hem passen (bijv. sleutelhanger of zoiets)
    2. Bedenk een verhaal over die persoon waarin hij de 3 voorwerpen tegenkomt laat je fantasie de vrije loop gaan en maak het verhaal steeds uitgebreider
    3. Haal langzaam de voorwerpen eruit en gebruik de bijzaken die je erbij hebt verzonnen voor een idee

    Dit was het voor nu, meer? Mail me, ik ga naar bed


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"