Iemand die het kijkt?
Het is een mangaserie met Afleveringen dus, en er zijn ook boeken van te verkrijgen en DVD's. Het is in het japans met engelse ondertiteling, maar het is nu ook in het engels gemaakt. Ik kijk de engelse altijd.
Ik vind het über =]
My fav char: Sasuke
^^
- Home
- Forum
- Films en series
- Naruto
Naruto - Films en series
-
5 okt 2008 - 18:315 okt 2008 - 18:32
NEE WAt is t dan?
If I were a boy, I swear I'd be a better man.
5 okt 2008 - 18:325 okt 2008 - 18:32NEE WAt is t dan?
x] Een manga serie. Er zijn ook boeken van te verkrijgen en DVD's. En je kunt het dus op de computer kijken.5 okt 2008 - 18:335 okt 2008 - 18:35Ikkee x3
wat vind je ervan? x]6 okt 2008 - 9:026 okt 2008 - 9:03(...)
wat vind je ervan? x]
Ik vind het geniaal <33People who are meant to be together always find each other in the end.
6 okt 2008 - 9:116 okt 2008 - 9:158 april 2009 - 21:27TUURLIJK KEN K HET
leukste anime ever!!
k heb de manga's en dvd's ook Yay !!
en k kijk het in het engels en japans dattebyo
My favo= Gaara
Hidan LORD JASHIN !!
Deidara ART IS A BANG
Tobi = a naughty boy
en ................
NARUTO natuurlijk RAMEN !!
-xX- Inori/Hidan/Dei Dei/Tobi/Naruto NAUGHTY TOBI NAUGTHY !!Caramelldansen & Yaoii Till You Die <3 ~KO KO DI WA
8 april 2009 - 21:28Dit moet naar Anime, niet naar Tv/Radio hoor.
En trouwens, ik vind Naruto niet leuk.Life is hard and then we die
21 okt 2009 - 12:29RamenFreak schreef:
TUURLIJK KEN K HET
leukste anime ever!!
k heb de manga's en dvd's ook Yay !!
en k kijk het in het engels en japans dattebyo
My favo= Gaara
Hidan LORD JASHIN !!
Deidara ART IS A BANG
Tobi = a naughty boy
en ................
NARUTO natuurlijk RAMEN !!
-xX- Inori/Hidan/Dei Dei/Tobi/Naruto NAUGHTY TOBI NAUGTHY !!You Lack Hatred
21 okt 2009 - 12:3321 okt 2009 - 12:59Ik vind Naruto niet zo super, eerlijk gezegd ;p.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
30 okt 2009 - 8:57Ik vond de gewone Naruto wel leuk, maar vanaf Shippuden zuigt hij echt heel erg hard. ( asuma!! Dx )
Ik ben gestopt met kijken om die reden. Maar ik vind wel een aantal personages leuk:
x Kurenai
x Kisame
X Kotetsu (volgens mij heb ik iets met de K...)
x Iruka
En hoe veel screen tijd hebben die nou? Kishi is verliefd op Sasuke (geen ontkenning mogelijk) en het gaat eigenlijjk alleen nog over hem. Hij is Kurenai + baby helemaal vergeten! 3 jaar geleden in onze tijd is Asuma dood gegaan en toen was ze al een paar maanden zwanger. Ik wil de baby zien!
En iedereen wordt opeens emo (neji, gaara, sasuke, sasori, pein, shikamaru, naruto, sakura, itachi, etc.) Sommigen waren het al. En wtf, Shika die iets niet snapt? Met een IQ van 200? nee, ik vind het echt heel erg slecht geworden.there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.