Hoi allemaal,
ik heb een beste vriendin op school, we zijn sinds het begin echt super goeie vriendinnne enzo, en ik vind haar heel aardig enzo. Maar , ze doet echt bazig de laatste tijd en tegen mij heel sachgrijnig terwijl ze tegen anderen helemaal vrolijk doet . Ook heb ik best veel problemen in mijn prive leven enzo. gwn heel veel nare dingen, die me blijven achtervolgen. Ik heb zelfs bij een psycholoog gelopen. Maar buiten dat.
Ze wil altijd gelijk hebben, en als ik er iets tegen inbreng wordt ze boos, en kijkt ze me niet meer aan. Ook pakt ze mijn vrienden soms af, of negeert me op ping .. als ze ziet dat het een bericht van mij is reageert ze niet terwijl ze dan wel op andere websites online is, en daar haar statussen verandert.
Ik heb gwn niks te zeggen want als ik iets zeg heb ik het allemaal gedaan, ik vertel haar ook regelmatig mijn verhalen omdat ik weleens zelfmoord neigingen heb. maar dan zegt ze, dat het niet het ergste in de wereld is.
ik voel me best wel alleen, ik wil haar graag als vriendin maar ze doet alsof ik niks waard ben? moet ik haar als vriendin houden of haar duidelijk maken wat ik vindt? ik kan haar namelijk niet missen.. ik mis haar als ik haar een uur heb gezien al heel erg..
groetjes een onzeker meisje.
[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:22 ]