• Lol, hij faalt. Het was al een wonder dat ik een afbeelding op een andere heb kunnen plaatsen... Nog even oefenen en dat ziet her er misschien wat beter uit... I hope. Haha!


    En dit is mijn tweede:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 18:56 ]


    Believe in yourself.

    De tweede is goed gelukt, bij die eerste moet je inderdaad nog een beetje oefenen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Die tweede vind ik ook al veel beter. Als je zo snel blijft vorderen, amai!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Die tweede vind ik ook al veel beter. Als je zo snel blijft vorderen, amai!

    Ja ik was ook wel verbaasd dat de tweede plots zoveel beter was.. Maar het was ook wel een simpelere.. Nog even blijven oefenen ;D Daarbij moet ik ook het programma nog een beetje leren kennen.


    Believe in yourself.

    Die tweede is mooi!


    Inspiration can hit you any time

    Je hebt ze mooi gemaakt blijf oefenen het lukt je om nog beter te worden.

    Quiescent schreef:
    Die tweede is wel echt gaaf!


    + Hoe doe je dat? Welke programma's gebruik je? Tell me please :3

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:26 ]


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    (...)

    + Hoe doe je dat? Welke programma's gebruik je? Tell me please :3

    Tsja ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.. Ik gebruik eerst GIMP om de afbeeldingen bij elkaar te krijgen, dus bij de tweede het Molnija teken naast het meisje. En daarna bewerk ik hem op het internet met PicMonkey.. (:


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Tsja ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.. Ik gebruik eerst GIMP om de afbeeldingen bij elkaar te krijgen, dus bij de tweede het Molnija teken naast het meisje. En daarna bewerk ik hem op het internet met PicMonkey.. (:
    Zo bewerkt ik mijn plaatjes/foto's ook. Eerst GIMP en dan picmonkey.
    + De 2e cover vind ik best goed gelukt ^^

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 14:33 ]


    Shoganai i ne~

    Dude, dat zou ik al niet kunnen. :3


    Save me from myself.

    Wauw, wat een verschil tussen de eerste en de tweede ;o. Echt mooi gemaakt, die van Vampire Academy! :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein