• Dat je helemaal jezelf op zit te vreten omdat je misschien gevoelv oor iemand anders blijkt te hebben dan je ex waar je nog steeds mee bezig bent en die je vrijdag keiveel hoop zat te geven, vandaag verteld van 'Ik weet he tniet zeker, maar ik wil je er in ieder geval van op de hoogte stellen, het kan zijn dat ik iemand anders (ook) leuk vind, of het dat dus is of dat ik hem gewoon aantrekkelijk vind weet ik niet, maar ikw il wel dat je het weet, neit dat je straks achteraf denkt da tik je aan het lijntje heb gehouden'. Reactie: 'I don't care, ik ging alland verder met m'n leven, was al met andere dingen bezig.' 'En vrijdag zat je me nog hoop te geven en alles?' 'Dat was ook hoopgevend bedoelt, maar meningen veranderen.'

    'kay, Thanks, in 2 en een halve dag ben je al weer helemaal over me heen, leuk om te horen, we zijn ook maar 7/8 maanden met elkaar bezig geweest maar dat maakt niet uit, twee dagen is genoeg om je mening helemaal om te gooien en het pas te zeggen als ik de eerste stap neem. Thankyouveryverymuch. I loveyoutoo. :')

    En dan denk ik altijd zo van: (naam) vind mij leuk, (naam) zal altijd trouw aan me blijven, is lief, knap, aardig, grappig, zachtaardig, alles. Maar ik vind 'm niet leuk. WHY?! :'3


    Let it come and let it be