• Wie houd er hier van? En is er eventueel nog interesse voor de echt sadistische verhalen hier? Want ik heb er een paar achter de hand ... Maar die zijn best hard en macabre.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 16:55 ]


    Til hug og blod.

    Jaaa, ik! Ik volg er al een paar.


    The odds are néver in our favor.

    Lol yeah, zo eindigden mijn verhalen altijd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja! Ikke! x'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Uneventful schreef:
    Lol yeah, zo eindigden mijn verhalen altijd.


    Deze hebben het als begin, tussen en eindstukken. ;]
    En dan bedoel ik niet perse een moord, maar ook de details van het opensnijden van de huid bijvoorbeeld, of gedetailleerd het omschrijven van een mesje wat een oog split. Etc.


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Deze hebben het als begin, tussen en eindstukken. ;]
    En dan bedoel ik niet perse een moord, maar ook de details van het opensnijden van de huid bijvoorbeeld, of gedetailleerd het omschrijven van een mesje wat een oog split. Etc.


    awesome!
    I'd be in c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yulivee schreef:
    (...)

    awesome!
    I'd be in c:


    Haha :'D
    Oké, dan denk ik dat ik straks wel een nieuwe ga beginnen dan, om te kijken hoe dat loopt. Hopelijk krijg ik een paar mensen misselijk of aan het huilen! 8D


    Til hug og blod.

    Oeh, ik ben benieuwd. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Een mesje dat een oog split, gatver. Daar kan ik dus echt niet tegen, ik zie altijd alles voor me :')
    Could give it a try though.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Winter

    Merrin is negentien jaar, wanneer ze over de grens geduwd wordt en van een kilometers diepe afgrond valt. Het is het laatste dat haar al zo verduisterde ziel heeft kunnen accepteren en verdragen en ze laat het 'normale' leven achter zich. Haar eerste stap en keuze op dit nieuwe pad, is het verlossen van haar ouders en de ongewenste band die ze daar mee heeft moeten vormen. Daarna besluit ze verder wraak te nemen en merkt ze, dat de wereld een wijd open liggend terrein heeft, voor hen die buiten het gareel durven te stappen.

    “Mama en papa, ik houd net zoveel van jou als van mams. Misschien net
    iets meer van papa en mama net iets meer van drank. Ik houd van vroeger, maar ik hield het niet meer. Ik hield van mijn juffrouw, net zoals ik van drugs houd.
    Ik houd van coke snuiven als Amy Winehouse. Ik houd van de stem in me hoofd die me overtuigt. Ik houd van de pep die ik snuif, ik houd van de fles die ik leeg zuip. Ik houd van de hens in het huis. Ik houd van vuur dus brand, brand, steek de hens in het huis.”

    (Deel van Spinal & Steen – Wintersessie, geknipt en aangepast om bij dit verhaal te passen.)


    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:39 ]


    Til hug og blod.

    *Winehouse

    Klinkt leuk, ik neem een abo. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    *Winehouse

    Klinkt leuk, ik neem een abo. ^^


    Woops. Dat was niet de bedoeling. :'D


    Til hug og blod.

    Als het een vrouw is die de touwtjes in handen heeft en een kerel als victim, dan ga ik es kijken :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    Als het een vrouw is die de touwtjes in handen heeft en een kerel als victim, dan ga ik es kijken :Y).


    Zoiets, maar de victims zijn willekeurig/met reden, niet perse geselecteerd op geslacht. :Y)


    Til hug og blod.