• (ik weet niet of het topic hier goed staat)

    Zijn hier mensen die Wattpad hebben? Ik zag het op een ander forum, en ik zag op twitter ook mensen uit andere landen dingen daar op posten. Ik heb het dus zojuist aangemaakt. Het is gewoon een soort van Quizlet alleen dan zonder forum en het is internationaal.

    Dus.. zijn er nog meer mensen? :Y)
    Zo ja: kun je dan hier je profiel posten?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 14:02 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb Wattpad :3 mijn naam daarop is xSandra. Ik post daar mijn Engelse drabbels enzo. Maar er zijn ook mensen die daar gewoon Nederlands posten.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 14:06 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb ook een account samen met mijn vriendin, TeamLisLiz. Ik doe er alleen niet zo heel veel mee, haha.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Synyster schreef:
    Ik heb Wattpad :3 mijn naam daarop is xSandra. Ik post daar mijn Engelse drabbels enzo. Maar er zijn ook mensen die daar gewoon Nederlands posten.


    Ik ben je fan nu. Maar dat weet ik inderdaad, ik heb ook helemaal geen engelse werken die ik kan posten :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ooh, dat ken ik! Ik heb daar alleen geen account op, omdat ik niet in het Engels schrijf en ik daar dus ook niet op kan posten, omdat ik met mijn Engels in verhalen altijd een beetje vastloop qua zinsbouw. Ik ben niet slecht in Engels, maar blijkbaar maak ik gewoon een soort zinsbouw in het Nederlands die lastig te vertalen is in het Engels, haha (krul) Best jammer vind ik dat, maarja.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 14:31 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ltwinzl
    Maar ik lees alleen maar verhalen daar. Ik zet er zelf nooit wat op. :3

    Ik heb daar gewoon ingelogd met mijn facebook.. Alleen doe ik er niet echt veel mee... XD


    Credendo Vides