• Wie is bekend in Utrecht? en kan me uitleggen waar jaarbeursplein is. vanuit Utrecht centraal?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Het jaarbeursplein zit naast het station Utrecht Centraal [:
    Je moet de gang inlopen aan de kant van 18A en 19A (dus niet een trap naar beneden maar bovenaan op het station die gang in lopen), daar heb je ook nog allemaal winkeltjes, en dan kom je uit bij een grote trap naar beneden en een roltrap daarnaast, als je daar naar beneden gaat kom je uit op het jaarbeursplein. Dan zie je gelijk aan je linkerhand het beatrix-theater [:

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 12:03 ]

    De volgende keer kun je ook even een routebeschrijving zoeken via Google Maps ;). Scheelt tijd!


    ars moriendi

    Thnx
    ja maar het is irri
    en ik woon zelf in RotterdamxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wat moet je in Utrecht doen dan ?? haha

    Jakhals schreef:
    Wat moet je in Utrecht doen dan ?? haha
    (Naar het jaarbeursplein)xD

    LovelyLonely schreef:
    (...)(Naar het jaarbeursplein)xD


    Ja hehe x'D

    Examens


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Examens ??

    jep
    23 juni
    van die zelfstudie die ik doe


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    oh dat haha
    Succes

    Ik pas. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik weet hoe ik er moet komen..... maar kan het niet uitleggen ._. Het is alweer een tijdje geleden dat ik op Utrecht CS was om er verder ook rond te lopen. Maar het is al uitgelegd anyways.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik was met school in Utrecht en ons groepje kwam een hele enge man tegen D:
    Bejaarde met een enge koptelefoon en wit spul om zijn mond, die eerst tegen een van ons aanleunde, toen tegen de muur in elkaar zakte (hij stond wel al weer op, anders hadden we hem geholpen natuurlijk) en toen kwam hij achter ons aan, mweh. Wij een winkel in, met de roltrap omhoog, komt 'ie achter ons aan D:
    Dus wij rennen snel weer naar beneden, spurten een andere winkel in en hebben ons een kwartier lang verstopt in de pashokjes.

    Oke dat wilde ik even kwijt 8D Succes met je examen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Krull schreef:
    Het jaarbeursplein zit naast het station Utrecht Centraal [:
    Je moet de gang inlopen aan de kant van 18A en 19A (dus niet een trap naar beneden maar bovenaan op het station die gang in lopen), daar heb je ook nog allemaal winkeltjes, en dan kom je uit bij een grote trap naar beneden en een roltrap daarnaast, als je daar naar beneden gaat kom je uit op het jaarbeursplein. Dan zie je gelijk aan je linkerhand het beatrix-theater [:


    This.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Krull schreef:
    Het jaarbeursplein zit naast het station Utrecht Centraal [:
    Je moet de gang inlopen aan de kant van 18A en 19A (dus niet een trap naar beneden maar bovenaan op het station die gang in lopen), daar heb je ook nog allemaal winkeltjes, en dan kom je uit bij een grote trap naar beneden en een roltrap daarnaast, als je daar naar beneden gaat kom je uit op het jaarbeursplein. Dan zie je gelijk aan je linkerhand het beatrix-theater [:


    Bad decisions make good stories.