• Volgend jaar ga ik dus naar de middelbare school.
    Ik super happy nieuwe klas nieuwe kinderen.
    Blijkt er een meisje in mijn klas te komen die mijn vroeger heel erg heeft gepest.
    Serieus van alle scholen moet ze naar de meine komen u.u
    In die tijd was ik heel erg zwak en stuff maar ik ben nu bang dat ik vreselijk boos word op haar.
    Dat ik haar ga slaan ofzo.
    En anders ben ik bang dat ze mij gaat pesten. Alweer
    Weet iemand wat ik kan doen?


    I'm not short D: I just live in a big world

    Ze heeft je vroeger gepest. Je bent nu ouder, je bent waarschijnlijk gegroeid van binnen. Je kan haar wel aan hoor (: Heb zelf vertrouwen, dan doet ze het niet weer. Maar aangezien ze je vroeger heeft gepest zal ze het nu waarschijnlijk niet meer doen, omdat, nou ja, ze deed het vróéger. Niet nu.
    En anders mail je naar de school dat je in een andere klas wil.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wat Elric zei.

    Dit bedoel ik niet gemeen, maar om erboven te staan, gezien je zei dat je bang was dat je boos zou worden;
    Het is vaak dat brugklassers als wat kinderachtig worden gezien (de gangen als schoolplein gebruiken). Dat merk je later pas. Toen ik in de brugklas zat, keek ik altijd op naar de mensen die ~volwassener~ waren dan ik. Probeer alles op een kalme en volwassen manier te behandelen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat kan natuurlijk ook naar een andere klas als het echt niet gaat.

    En ik ben normaal ook heel rustig en kalm en stuff maar zij is een van de mensen die mijn jeugd hebben verPest.
    Door haar ben ik bijvoorbeeld gestopt met sport.


    I'm not short D: I just live in a big world

    Je kunt altijd nog vragen of je in een andere klas kunt komen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Je kunt altijd nog vragen of je in een andere klas kunt komen?


    26 - 02 - '16

    Je kan haar voor dat het schooljaar begint, een beetje boos aanspreken en zeggen dat ze je niks aan moet doen en als ze dat toch doet dat je dan naar de mentor gaat. Moet je echt doen, mentoren helpen daar heel erg in.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Andante schreef:
    Wat Elric zei.

    Dit bedoel ik niet gemeen, maar om erboven te staan, gezien je zei dat je bang was dat je boos zou worden;
    Het is vaak dat brugklassers als wat kinderachtig worden gezien (de gangen als schoolplein gebruiken). Dat merk je later pas. Toen ik in de brugklas zat, keek ik altijd op naar de mensen die ~volwassener~ waren dan ik. Probeer alles op een kalme en volwassen manier te behandelen.