• Midden in de peel zit een klein dorpje. Het dorpje leeft van het turf steken in de peel. Ondanks dat is het dorpje heel erg arm. Het word zwaar onderdruk gezet door de burgemeester. Kinderen kunnen hun school niet afmaken want die moeten op jonge leeftijd al helpen met turfsteken of hun moeder helpen met het verzorgen van enorme gezinnen. Meisjes worden op hun 18e al uitgehuwelijkt waar hun ouders waarschijnlijk ook nog een schijntje voor krijgen Daarnaast kent het hele dorp elkaar wat de druk nog hoger maakt.. Tot de grote opstand komt..
    Deze rpg gaat over een aantal jongeren die in de peel wonen. Een aantal rijken, een aantal arme en een aantal uitgehuwelijkten. Hoe gaan zij met de druk van de armoede en het dorp en de opstand om?


    Regels goed lezen
    -16+ mag zowel sex als geweld
    -Niet buiten sluiten,
    -niemand is perfect
    -minstens 4 regels
    -ik keur de rollen goed, en ik maak de topics, tenzij ik iemand aanwijs wie dat mag doen.
    -max 2 rollen per persoon.
    -ik begin pas als ik vind dat er genoeg Jongens en meisjes zijn.
    -Als je aangegeven hebt of je bent uitgehuwelijkt (zowel jongens als meisjes) deel ik in wie met wie, zodat er niemand alleen achter blijft.
    -beschrijving van het dorp goed lezen
    -OOC met [](){}

    het dorp
    Het is een klein dorpje met in het midden een groot plein. Daar staat het dorpshuis waar de mannen die turf steken aan het eind van de week betaald krijgen. Om het plein staat een kerk waar iedereen op zondag heen moet, een schooltje, een kleine bar, een bakkerij en een slagerij en een groentenman, al maken en verbouwen de meeste armen het zelf aangezien ze geen tot weinig geld hebben. Aan de linkerkant van het plein beginnen de rijke en grote huizen tot de grote weg richting de grote dorpen, rechts de arme kleine krotjes tot aan het begin van de peel. ééns per jaar is er een kermis, die is op een groot grasveld aan de linkerkant van het plein


    meisjes
    Shylina dablues/18/arm/uitgehuwelijkt met James Eduward Katcherton Rechazame
    Eden Florence Morales/17/arm/uitgehuwelijkt met Alexander Samuel Johnson Amorphous
    Carmen Mayrose White /17/arm/uitgehuwelijkt met Nathan Drew Hope/HurtedHeart
    Destiny Fivianne Kalvorny/16/rijk/ MyMisery
    Senna Jane White /17/rijk/ Y0L0
    Amare Felicia Ramirez/17/arm/uitgehuwelijkt met Aiden Jayson Bright IHeartMusicc
    Doréne Veronique Adams/18/arm/uitgehuwelijkt met Damen Michel Night Aragog
    -uitgehuwelijkte dames vol, niet uitgehuwelijkte kan miss nog, ligt er aan hoeveel jongens nog komen-

    jongens
    James Eduward Katcherton/19/rijk/uitgehuwelijkt met Shylina dablues TheRumIsGone
    Aiden Jayson Bright/19/rijk/uitgehuwelijkt met Amare Felicia Ramirez HurtedHeart
    Nathan Drew Hope/Arm/ Uitgehuwelijkt met Carmen Mayrose White MyMisery
    Alexander Samuel Johnson/19/rijk/uitgehuwelijkt met Eden Florence Morales IHeartMusicc
    Damen Michel Night/19/rijk/uitgehuwelijkt met Doréne Veronique Adams TheRumIsGone
    Liam Oliver Sanz/18/arm Chaim

    Voor de rijke uitgehuwelijkte jongens; graag je voorkeur voor het meisje aangeven vóór de rpg begint aub, bij voorbaat dank

    invullen.
    Naam:
    Leeftijd: (14 tot 19)
    Rijk/arm:
    uitgehuwelijkt: Ja/nee
    Karakter: (goede beschrijving)
    Uiterlijk: (beschrijving+foto)
    extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 21:13 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ja natuurlijk kan dat haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dit is nummer 1:



    Naam: Destiny Fivianne Kalvorny
    Leeftijd: 15, bijna 16
    Rijk/arm: Rijk
    uitgehuwelijkt: nee
    Karakter: (goede beschrijving)
    Destiny is een erg stil meisje. Als je iets zegt is het vaak omdat ze naar iemand schreeuwt of het ergens niet mee eens is. Ze heeft overal een duidelijke mening over en kan er niet tegen als mensen een andere mening hebben. Maar ze is niet snel geïrriteerd, meestal praat ze diegene gewoon om. Als dit niet lukt roept ze haar pappie. Ze kan erg lang en erg veel praten en dat is dan vooral over haarzelf.
    Uiterlijk: (beschrijving+foto)


    Heeft geen preciese kleur ogen, aangezien deze met haar emotie mee kleuren. Ze is 1. 70 en daarmee niet verschrikkelijk lang. Ze weegt ong. 48 kilo en vindt het mooi zo. Haar haar is rood, in de zomer fel rood en in de winter heeft het een bruine gloed.
    extra: Destiny kon toen ze klein was helemaal niets, behalve verhalen schrijven. Haar ouders hebben haar op les gezet voor elk talent waarvan zij willen dat ze het beheerst. Ze heeft een hondje: Giërmo

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    1.70 en 48 kilo? is ze dan niet een beetje héél erg dun...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Dun is het goede word, ze wil perfect zijn., of tenminste, haar ouders willen dat ze perfect is......)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:55 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Uithuwelijken gaat niet vanaf 16. Daarnaast vind ik dat we wel een beetje genoeg uitgehuwelijkte meisjes hebben dus streep die maar weg


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    kan ik nog een uitgehuwlijkt meisje reseveren?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh, waarschijnlijk niet dus.
    Jammer :c.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Amare Felicia Ramirez
    Leeftijd: (14 tot 19) 17 Bijna 18.
    Rijk/arm: Arm, was vroeger rijk maar haar vader raakte failliet.
    uitgehuwelijkt: Ja/nee
    Karakter: (goede beschrijving) Het is een erg gul meisje en zal ook alles doen om de armere wat te helpen. Ze heeft een hekel aan alle arrogante meisjes om zich heen die vinden dat zij beter zijn dan de armen. Het is een eigenwijs en koppig meisje en ze heeft een eigen wil. Ze is erg zelfstandig maar vind het fijner om met een grote groep mensen te zijn. Verder is Amare een meisje die vaak in de problemen is gekomen bij haar ouders omdat ze de armere hielp en met hun omging. Ze heeft haar ouders zo vaak ten schande gemaakt waardoor ze nu is uitgehuwelijkt. Iets wat ze helemaal niet wou, ze wil zelf haar ware liefde vinden en meer ontdekken. Ook is ze erg nieuwsgierig, deze eigenschappen hebben haar niet echt geholpen. Verder is ze een erg intelligent meisje die ook wel haar slechte kanten heeft, ze kan soms een beetje fel uit de hoek komen. Ze heeft veel botsingen met haar ouders gehad. Zo erg dat haar vader haar wel eens heeft geslagen en dan was het geen tikje. Deels hierdoor is ze een gesloten meisje en heeft ze haar diepere gevoelens verborgen. Het liefst zou ze weg vluchten. Maar dat zou haar nog erger in de problemen brengen. Dit huwelijk is het laatste waardoor ze haar ouders nog een beetje gerust kan stellen.
    Uiterlijk: (beschrijving+foto) Amare is een lang meisje, zo rond de 1.77. Ze heeft een slank figuur en lange benen. Haar gezicht is hartvormig en ze heeft volle wangetjes. Haar haar is lang en is halverwege haar rug. Het is zwart en er zitten grote krullen in. Verder heeft ze volle lippen, amandelvormige ogen met een donkerbruine kleur die een gouden rand met spikkels hebben. Verder is ze licht getint en heeft ze een tandpasta witte lach.


    extra: Ze is een erg muzikaal meisje. Ze heeft een aparte zuivere stem en kan, omdat dat van haar ouders moest ook piano spelen. Ze wou altijd gitaar kunnen spelen maar dat mocht ze niet van haar moeder, het was niks voor een dame. Zoals haar moeder altijd zei, toch luisterde ze daar niet naar en speelt ze op haar gitaar wanneer ze alleen isin hun grote huis.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:41 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dan resveer ik een arm meisje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh kak..neeeehh


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Als je wil kan ik nog een jongen maken als dat nodig zou zijn xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ik heb nog jongens nodig ja.
    kijk ik wil niet dat er alleen maar uitgehuwelijkte mensen komen weetje, das niet leuk.
    Als je écht een goede rol heb wil ik nog wel een uitzondering maken
    ook nog uitgehuwelijkte jongens voor de meisjes die al zijn uitgehuwelijkt

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:08 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    ik heb nog jongens nodig ja.
    kijk ik wil niet dat er alleen maar uitgehuwelijkte mensen komen weetje, das niet leuk.
    Als je écht een goede rol heb wil ik nog wel een uitzondering maken
    ook nog uitgehuwelijkte jongens voor de meisjes die al zijn uitgehuwelijkt

    Ja ik begrijp je punt, en ik ben bereid om veel tijd in mijn rol te steken -dat doe ik sowieso al, maar ik bedoel meer als in de rol wat uitgebreider maken ^^- De keuze ligt nog altijd bij jou (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ja ik begrijp je punt, en ik ben bereid om veel tijd in mijn rol te steken -dat doe ik sowieso al, maar ik bedoel meer als in de rol wat uitgebreider maken ^^- De keuze ligt nog altijd bij jou (:

    is goed probeer maar en dan kijk ik wel ff verder of het kan :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    is goed probeer maar en dan kijk ik wel ff verder of het kan :)

    is goed! ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''