• Oké, ik ga het zo kort en simpel mogelijk uitleggen:
    - Ik had eerst sims 2 geïnstalleerd.
    - Vervolgens installeerde ik sims 2 nachtleven.
    - Nu heb ik twee EA Games mappen, dit vind ik onhandig en overzichtelijk.
    - Kan ik één map maken van die twee EA games mappen?
    - Vraag 2: In welk van de twee sims mappen moet dan de map 'Downloads' komen?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:59 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Had aan moeten denken bij het installeren. Dan moet je eerst een EA Games map maken, daarna aangeven dat je 'm daarin wilt hebben (kun je aangeven bij het installeren).
    Of ik doe nu moeilijk en kun je gewoon knippen en plakken 8D


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    Had aan moeten denken bij het installeren. Dan moet je eerst een EA Games map maken, daarna aangeven dat je 'm daarin wilt hebben (kun je aangeven bij het installeren).
    Of ik doe nu moeilijk en kun je gewoon knippen en plakken 8D


    Ik heb geen idee, dat ding moest per sé in een bepaalde map toen ik hem installeerde, heel rottig :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik dacht nog wel dat er zoveel mensen met sims zaten op Q D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb het alleen op de playstation (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik heb het alleen op de playstation (:

    Wii.
    Ik heb dat nog gehad op pc, maar zo'n dingen weet ik niet. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bij mij zitten alle sims spellen in 1 EA games map.
    Normaal kun je wel knippen en plakken met mappen. Want ik heb zelf ook al extra mappen aangemaakt in die mappen. x)

    Normaal mag het geen problemen geven dat je de mappen samenvoegt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Bij mij zitten alle sims spellen in 1 EA games map.
    Normaal kun je wel knippen en plakken met mappen. Want ik heb zelf ook al extra mappen aangemaakt in die mappen. x)

    Normaal mag het geen problemen geven dat je de mappen samenvoegt.


    Nee, maar waar moet mijn Downloads mapje dan?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, god, ik wist waar dat downloadmapje moest. Dat moest weer op een heel aparte plek. Volgens mij als je op dat plaatje van je eigen useraccount op de computer klinkt (dus eerst op het windowstekenstje links onderin en dan op je plaatje), dan staat daar als het goed is een mapje met eagames, dan sims 2, en dan vind je daar allemaal mapjes en daar moet je 'Downloads' zelf aanmaken.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Oh, god, ik wist waar dat downloadmapje moest. Dat moest weer op een heel aparte plek. Volgens mij als je op dat plaatje van je eigen useraccount op de computer klinkt (dus eerst op het windowstekenstje links onderin en dan op je plaatje), dan staat daar als het goed is een mapje met eagames, dan sims 2, en dan vind je daar allemaal mapjes en daar moet je 'Downloads' zelf aanmaken.


    Ja hallo, ik heb inmiddels 3 ea games mappen, maar heb hem ergens random gedropt en nu doen ze het


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    JA ECHT HE.
    fag Sims moet altijd like 2 mappen hebben, snap d'r niks van.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb mijn sims drie gesloopt door het verkeerde uitbreidingspakket in de verkeerde volgorde met de anderen te installeren. Mèh.


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    Ik heb mijn sims drie gesloopt door het verkeerde uitbreidingspakket in de verkeerde volgorde met de anderen te installeren. Mèh.


    Dan download je het? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dan download je het? :P


    Dat deed ik dus :3


    26 - 02 - '16

    Endure schreef:
    (...)

    Ja hallo, ik heb inmiddels 3 ea games mappen, maar heb hem ergens random gedropt en nu doen ze het


    Nou, sorry hoor voor de poging om je te helpen (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle