• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    Maar dan heb je ook wel een onvergetelijke avond..


    Personages:

    Meisjes: (Max. 10)
    - Alexys "Lexy" Chayenna Romano - Captain cheerleaders || CarrotCurls
    - Summer Melody Night - Co-captain cheerleaders || SerpentsKiss
    - Flower Adriana Drea - muzikant || LovelyLonely
    - Claire Willow Morris - Onopvallend/Muzikant || LuvMustache
    - Destiny Hope Trigger - Muzikant/Hoofd School Comité || MyMisery
    - Nina Vondless - Schoolcomité/Nerd || GreenOwl
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez - Muzikant/Nerd/Skater || IHeartMusicc
    - Daphne Evangeline Sky - Muzikant || Danielle237
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - Cheerleader/Muzikant || HurtedHeart

    Jongens: (Max. 10)
    - Damon James Romano - Jock || CarrotCurls
    - Timothy Floris McAllister - Nerd/Onopvallend || Wonderway
    - Drew Harold Trigger - Muzikant/Nerd/Hoofd schoolkrant || MyMisery
    - Thomas Jake Vondlles - Jock || GreenOwl
    - Alexander Jayden Bright - Muzikant || HurtedHeart
    - Justin Tyler Smythe - Jock/Muzikant || CarrotCurls
    - Jason Andrew Night - Jock/Muzikant || SerpentsKiss
    - Jaxon Pierre LaVaugh - Captain Footballteam || Zayngasm
    - Tyler Jeremy Rideriso - Jock || LovelyLonely
    -

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Destiny:

    Ik belde Drew evn. "Oh ,mijn ouders zijn er niet, Yay." Ik deed midden in de winkel een dansje. De werknemers keken even op, maar aangezien ik hier vaak kwa, waren ze het gewend. "Yay, nu is deze voor vanavond." Zei ik en pakte een fles.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jerrilyn

    'Als je wil.' zeg ik dan met een lachje. Destiny kwam zo thuis, ik kende haar ook van school. Het was echt een lief meisje. 'Zijn je ouders er niet?' vraag ik dan. Ik smste mijn vader dat ik bij een 'vriendin' was en dat het laat zou worden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Drew:

    "Mijn vader is naar een converentie in het buitenland en mijn moeder moet weer is advocaatje spelen." Zeg ik. Ik loop naar de kast en pak wat random dingen. "Ik ga wel vast alles in schaaltjes doen." Ik tik even op het dressior en realiseer me dat ik vette vingers had. Nou ja, was dat even pech.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ Ik ga het wat spannender tussen die twee maken, goed? XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Lets give it a try!)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jerrilyn

    'Ahh zo snap ik het.' zeg ik dan met een lachje. Drew loopt weer terug naar de keuken en ik kijk nog even op mijn telefoon als ik een smsje terug heb ontvangen. Mijn vader zegt dat het goed is en ik glimlach. Toch sta ik op en loop ik naar de keuken toe. Als ik de keuken inloop glij ik uit over een plasje tomatensaus. Ik kan nog net Drew vastpakken wat uiteindelijk verkeerd uitpakt. We vallen en ik lig in één keer boven op hem. Ik kijk hem met een lichte blos aan. 'Het spijt me.' Ik demp mijn stemvolume omdat onze gezichten nu verschrikkelijk dicht bij elkaar zijn. De drang om een move te maken is voor mij groot, maar vind hij mme wel leuk op dezelfde manier? Ik ben bang dat het hele prom gebeuren alleen vriendschappelijk was. Alleen omdat ik weinig mensen ken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Drew:

    Ik kijk het ene moment nog vrolijk in de keuken kastjes. En het andere moment lig ik op de grond. "What did just happen?" Dat as nog wel iets irritants, als ik verward was begon ik Brits te praten, wat heel bekekt klonk. "Geeft niet." Fluister ik en kijk even in haar ogen. "Ikke..... ikke....." Ik schud mijn hoofd even. vond ze me wel leuk genoeg, vond ze me wel leuk in het geheel. Mijn zus had nu waarschijnlijk geschreeud dat ik Mil moest zoenen, maar ja, mijn zus was gek. "Ik vind je leuk." Weet ik met moeite uit te brengen en druk voorzichtig mijn lippen op die van haar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ Ah so cute]

    Jerrilyn

    Als ik wil uitleggen wat er gebeurd voel ik al twee lippen op die van mij. Ik hoor hem nog 'Ik vind je leuk.' Gewillig zoen ik hem terug en leg ik mijn handen op zijn borstkas. Ik grijns lichtjes tegen zijn lippen aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Drew is gewoon een schatje.)

    Drew:


    Als ze haar handen op mijn borstkas legt sla ik mijn armen om haar heen. Ik had werkelijk geen idee wat ik nu moest doen. Ik had el een vriendin gehad, maar ik had een meisje nog nooit zo leuk gevonden. Voorzichtig strijk ik mijn tong langs haar onderlip en hoop voor het beste.

    (En toe kwam Des binnen gelopen XD )

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 23:09 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Hahaha evil)

    Jerrillyn

    Ik grijnst en hield mijn mond plagend gesloten. Het was verschrikkelijk lief hoe hij hierover deed. Heeft warme gevoel kwam weer omhoog en ik stopte het deze met niet weg deze niet voelde het fijn.
    Na nog en minuutje wachten opende ik toch mijn mond en veranderde onze kus in een zoen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Drew:

    Even was ik bang dat ze niet wou. maar toen ze begon te grijnzen merkte ik al dat ze me plaagde. Ik ging des echt haten als ze nu binnen zou komen lopen. toen ze toch toegaf probeerde ik geen eens te vechten voor dominatie. Ze had totale controle over mij en dat mocht ze weten. Ik hield nu al meer van haar dan van wie dan ook.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jaxon
    'Nou zeg, met wie ga je die film kijken en zoveel drinken?' vraag ik met een pruillipje. 'Met Drew zeker.' De sarcastische ondertoon in mijn stem is duidelijk te herkennen en ik doe nog wat flessen Bacardi in het karretje.


    I can't define who I am.

    Jerrillyn.

    De zoen was zo lief en teder dat mijn maag helemaal doorgaande. Ik stopte zachtjes de zoen en lachte. Ik wist even niks te zeggen en drukte ik zachtjes weer mijn lippen op die van hem. Gewoon ren kus erna. Ik beet even op mijn lip. Dit was echt mijn beste zoen ooit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LovelyLonely schreef:
    (...)'Vast zegt hij en hij leunt tegen ze auto. 'Zo met wie ga jij naar het prom'

    [ mag ik een reactie van Damon en wat was de laatste reactie van Daphne?(:]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 14:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer