• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    Maar dan heb je ook wel een onvergetelijke avond..


    Personages:

    Meisjes: (Max. 10)
    - Alexys "Lexy" Chayenna Romano - Captain cheerleaders || CarrotCurls
    - Summer Melody Night - Co-captain cheerleaders || SerpentsKiss
    - Flower Adriana Drea - muzikant || LovelyLonely
    - Claire Willow Morris - Onopvallend/Muzikant || LuvMustache
    - Destiny Hope Trigger - Muzikant/Hoofd School Comité || MyMisery
    - Nina Vondless - Schoolcomité/Nerd || GreenOwl
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez - Muzikant/Nerd/Skater || IHeartMusicc
    - Daphne Evangeline Sky - Muzikant || Danielle237
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - Cheerleader/Muzikant || HurtedHeart

    Jongens: (Max. 10)
    - Damon James Romano - Jock || CarrotCurls
    - Timothy Floris McAllister - Nerd/Onopvallend || Wonderway
    - Drew Harold Trigger - Muzikant/Nerd/Hoofd schoolkrant || MyMisery
    - Thomas Jake Vondlles - Jock || GreenOwl
    - Alexander Jayden Bright - Muzikant || HurtedHeart
    - Justin Tyler Smythe - Jock/Muzikant || CarrotCurls
    - Jason Andrew Night - Jock/Muzikant || SerpentsKiss
    - Jaxon Pierre LaVaugh - Captain Footballteam || Zayngasm
    - Tyler Jeremy Rideriso - Jock || LovelyLonely
    -

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Flower


    Shit ik ben mijn armband vergeten. Ik rij terug. Ik kom Summer pratend met Daphne tegen. Ik kijk Summer bitchy aan en loop verder. Wanneer ik weer terug loop kijk kijk ik Daphne met een lief gezicht aan.



    Tyler


    Ik loop van het veld af. We hebben gewonen de Bears zijn ook gewoon slecht. We winnen elk jaar van ze. Als ik Alexys zie shiet me oppeens iets te binnen. Ik zou der nog vragen voor het bal. Ik loop naar Alexys toe. 'Hoi Alexys' Zeg ik een beetje verlegen



    (Zeg Nee Ik heb een plan)

    Summer

    "Mh klinkt ergens wel logisch" zeg ik bedenkelijk. "En sommige dingen gebeuren juist wel weer op het goede moment"
    "Ik ben zo terug" waren mijn woorden voor ik opstond. Iets wat ik beter niet had kunnen doen aangezien mijn beeld zwart word en ik door mijn knieën zak.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MyMisery schreef:
    (Eindelijk ik ben terug. Zijn we nog bij de wedstrijd?)
    (Nee, Hij is afgelopen we hebben gewonnen.

    LovelyLonely schreef:
    (...)(Nee, Hij is afgelopen we hebben gewonnen.


    (YAY,)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Flower


    Dan staat Summer op en loopt ze mij kant op. Oppeens zakt ze door haar knieen. Ik kijk haar met een verschrikt gezicht aan. Ik loop naar haar toe ebn vraag aan haar 'Summer gaat het' Ze geeft geen antwoord. Dan pak ik mijn telefoon uit mijn zak en bel 112 (119)

    Daphne
    Voor me zie ik summer in elkaar vallen. Snel spring ik op om haar weer overein te halen. Ik hou haar hoofd een stukje hoger dan haar benen. "Summer", "summer" Als ze niet reageert pak ik het overgebleven water dat in het flesje zit en giet het zonder pardon over haar hoofd.


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Alexys

    Ik kijk op, 'oh, hey Ty' glimlach ik.
    Ik kijk hem aan.
    'Dus..'


    El Diablo.

    Flower




    Daphne komt me tehulp staan. Van ver hoor ik de Sirene's al aan komen. Ze doen de deur open en zeggen dat maar 1 iemand mee kan. Ik zeg metteen ''ik''



    Ik zit nu met knikkende knieen in het ziekenhuis te wachten op Summer. Ze zeggen dat het Slapenloosheid is, Maar ze weten het niet zeker.

    Tyler



    ''oow hay tay'' ''dus'' Opeens krijg ik een smsje van Flow. Kom snel naar het ziekenhuis Summer is flauw gevallen...''Ík trek Alexys mee naar mijn auto. wanneer we der in zitten zeg ik ''Summer zit in het ziekenhuis''

    Alexys

    'Nee hé!' zucht ik.
    Ik sms snel Damon, tis nou eenmaal zijn vriendinnetje..


    El Diablo.

    Daphne
    "Flower laat wel nog even weten hoe het met haar gaat, anders kan ik vannacht niet slapen als ze er dan nog niet is." Dat was het laatste wat ik kon zeggen en toen liepen ze de deur weer uit, nouja het leek meer op rennen


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Daphne
    Snel liep ik door de gangen, ik moest damon naar haar toesturen, hij was immers haar 'vriendje'. Verderop zach ik henm staan, ik rende zo hard als ik kon naar hem toe. Bijna uitgeput van het rennen kwan ik aangerend. "Damon...." Zij ik uitgeput.


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Jason

    Ik zie Alexys en Atyler weglopen en hoor sirene's. Ik loop naar Damon die iets verderop staat. "Weet jij wat er aan de hand is?" vraag ik als ik naast hem sta

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 20:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik weet niet of het al zo was)


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Daphne
    Toen merkte ik pas dat jason er ook naast ston, "... Summer ligt in het ziekenhuis," even stopte ik om op aden te komen "Ze wil dat je naar haar toegaat".


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!