• ik zoek ook al een tijdje een spel.

    het speelt zich af in een bos en er zijn 2 pratende bomen een is een berk en de ander heel wijs. je moet allemaal dingen doen enzo. en op een gegeven moment is er een episode (zo noem ik het even) met een draak. en alle dieren in het bos zijn half dood/ je ziet hun geest in en uit het lichaam gaan, en die 2 bomen hebben van die draaiende ogen. ook is er een episode dat je in een hut een hobbelpaard weer terug in mekaar moet zetten. zo zijn er nog meer van die opdrachten zeg maar. je kan ook foto's maken van alle dieren die je ziet. en dan komt er info over dat dier bij te staan in je logboekje of iets. of in iedergeval de naam. er is ook een junior versie van dit spel. dat is de zelfde naam alleen met junior erachter. hoop dat jullie me kunnen helpen ;) en dat jullie het snappen xD oh ja en het is best wel een oud spel. zeker al 10-12 jaar oud

    het is volgens mij een kinderspel maar ik weet dat ik dat met die draak jaren lang super eng vond.

    als jullie namen van een spel zoeken , kan je die ook hier neerzetten kunnen we elkaar miss wel helpen :)

    Nog nooit van gehoord sorry


    '' Type Sangster if you can see this. "