Mijn vriendje en ik hebben een lange afstrands relatie. Ik heb hem leren kennen door een vriend van hem die ik dan weer kende door het internet. We spraken af, en hebben nu al een hele tijd iets samen. Maar we wonen 50 kilometer van elkaar, en ik kan hem pas weer in de vakantie zien, na de examens. Het is erg moeilijk, elkaar zo weinig zien, maar het lukt wel. Ik zit meer met iets anders... In mijn omgeving weet iedereen dat ik een lief heb. Ik heb ook al een paar jongens afgewezen voor hem, en iedereen weet nu wel dat ik een lief heb. Maar bij hem niemand. Misschien zijn 2 beste vrienden, maar daar ben ik zelfs niet zeker van. Maar dat is dus echt niet leuk, aangezien andere meisjes dus niet weten dat hij bezet is... Nu is er zo'n meisje, E., die altijd contact met hem zoekt, heel af en toe spreekt hij ook met haar af, maar wel met andere vrienden erbij. Maar op facebook noemt ze hem 'schatteke', en is het zo van 'Ik heb je al zo lang niet meer gezien, we moeten snel afspreken!'en zo van die dingen allemaal. Maar als ik met een vriend wil afspreken, dan vindt hij dat niet tof. Hij wil ook niet op facebook dat we een relatie hebben, omdat z'n ouders het niet mogen weten, omdat hij daar een heel slechte band mee heeft, en zij de relatie niet zouden goedkeuren door de afstand en het leeftijdsverschil (hij is 18, ik 15). Maar hij houdt het wel erg goed verborgen, voor iedereen... Zou ik er iets van zeggen tegen hem? Vooral van die E., of zij eigenlijk niet moet weten dat hij bezet is? En zijn ouders? Het is wel kut dat zij er niks van mogen weten, zo moet afspreken altijd heel stiekem gebeuren enzo. Het voelt gewoon niet zo 'serieus'op deze manier, terwijl we al heel lang samen zijn, en het wel serieus ís, hijzelf is ook altijd bezig dat het voor altijd is enzo, en we hebben al vanalle plannen voor de toekomst en alles, maar het is gewoon jammer... Stel ik me aan, of zou ik er iets van zeggen? Want ik wil ook niet te veel 'zagen', want ik zeg hem al zo vaak dat ik bang ben om hem kwijt te raken etc., en dan stelt hij me telkens wel gerust, maar toch.
Okee, respect als je dit allemaal gelezen hebt. Sorry voor de lange tekst, maar moest het echt effe kwijt!
If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.