• Voor Nederlands moeten we als opdracht voor het examen een krantenartikel schrijven over een event en een poster maken - het moet niet twee keer over hetzelfde onderwerp gaan -. Ik had het idee om een artikel te schrijven over een soort van benefietconcert met allemaal verschillende internationale sterren die dan naar hier komen - gelukkig moet het niet al te realistisch zijn (: - Maar lijkt het jullie wat, het idee? Of is het wat kinderachtig?


    Save me from myself.

    Ah waarom niet. Als je interesse hebt in muziek en veel van die dingen gaat het schrijven des te gemakkelijker. Kan je voor die poster ook een leuke affiche maken die bij het thema hoort.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:40 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Honger Spelen :Y)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:46 ]


    Not all those who wander are lost.

    Dat kan best, vind ik. Ik bedoel, ze geven wel benefietconcerten in het buitenland maar het is een leuk idee en waarom zou je het niet doen?


    Physics is awesome

    Shiloh schreef:
    Een benefietconcert vind ik persoonlijk een beetje onorigineel.
    Ik zou iets doen als '100 jaar Titanic' of 'Oscars' of 'Wimbledon' of 'Tour de France'.
    Je kunt ook gewoon op Wikipedia bij '2012' kijken. (:
    Dat vind ik persoonlijk ook niet echt origineel. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eyes schreef:
    Dat kan best, vind ik. Ik bedoel, ze geven wel benefietconcerten in het buitenland maar het is een leuk idee en waarom zou je het niet doen?

    Ik weet het niet, ik ga gewoon altijd twijfelen.


    Save me from myself.

    Bridgewater schreef:
    (...)
    Ik weet het niet, ik ga gewoon altijd twijfelen.
    Je kan het doen over I Love Boobies. Dat is een organisatie voor borstkanker. En dan kan je daar een benefiet rond verzinnen. Het is maar ene suggestie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Je kan het doen over I Love Boobies. Dat is een organisatie voor borstkanker. En dan kan je daar een benefiet rond verzinnen. Het is maar ene suggestie.

    Bedoel je dan dat ik die organisatie moet gebruiken als doel? Dus waarvoor ze het geld verzamelen?


    Save me from myself.

    Bridgewater schreef:
    (...)
    Bedoel je dan dat ik die organisatie moet gebruiken als doel? Dus waarvoor ze het geld verzamelen?
    Waarom niet. Je kan doen alsof zij die organiseren. Kan je altijd nog over de organisatie zelf spreken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Waarom niet. Je kan doen alsof zij die organiseren. Kan je altijd nog over de organisatie zelf spreken.

    Dat is echt een goed idee, dank je. (:


    Save me from myself.

    Wacht moet je nou zelf een event bedenken of een echt bestaand iets?


    Not all those who wander are lost.

    Shiloh schreef:
    Wacht moet je nou zelf een event bedenken of een echt bestaand iets?

    Het mag allebei.


    Save me from myself.