Andante schreef:
Ik wil wel wat proberen...
But about the gifs, om ze in elkaar proppen.. daar zijn ze wat te klein voor en de kleuren en alles gaat dat neit zo makkelijk worden (vooral als je iets strak uit wil knippen, moet dat frame voor frame). Dus wordt 't wel aardig blurry/feather-y denk ik. Maar met een achtergrond kan al heel wat, als je een goede weet~ Want uit je samenvatting kan ik nog niet echt een bepaalde sfeer halen ;;
Anders wil ik wel met de foto's werken, maar heb je hier misschien ook een achtergrond voor ^^?
Maar ik heb bij m'n coverstore topic nog wat dingen staan en eigenlijk gaan die dan voor I guess ;;. Dus dan kan het even duren, heheh.
Reminds me dat ik er nog een moet posten
Sorry als het zeurderig klinkt
Ehm, nou ja, het gaat er dus eigenlijk om dat ze elkaar hebben ontmoet in Parijs, zij is een stewardes, en dat ze daar twee weken zijn geweest, waarna ze hem vertelde dat ze elkaar niet meer zouden zien omdat ze zich niet wil settelen, te bang dat haar hart wordt gebroken. Ze zien elkaar dus weer op een bruiloft, waar ze merken dat ze iets voor elkaar voelen. Zijzelf leest om de zoveel tijd dat Harry weer is gespot met een nieuw meisje en merkt gewoon dat ze hem terug wil, maar op het punt dat ze het hem wil gaan vertellen, vertelt hij haar dat hij een ander heeft. Dus eigenlijk is het nogal sad.
En ehm als achtergrond, ik zal even gaan zoeken! c:
It's okay.