Zijn er hier mensen die veel gamen? zo ja, wat?
Ik zelf speel Battlefield, COD, GTA, Mount&blade warband, sims 2+3, quake en dat was het wel zo'n beetje
"like i'd follow you around like a dog that needs water."
Tegenwoordig speel ik alleen maar League of Legends op de PC. Als ik ga Ps3en doe ik Assassins Creed, Uncharted of Black Ops.
En nog andere games die ik heb gespeeld, uitgespeeld enzo en er gwn klaar mee ben: Red Dead Redemption, InFamous, Lair, LotR War of the North, Battlefield, Marvel Ultimate Alliance.
Nja... gewoon veel, hehe.
COD, Assassin's Creed, Sims, Lord of the rings online, motorstorm, lord of the rings : aragorn's quest, lord of the rings: conquest, need for speed carbon: own the city. Atlantica was ik van plan te downloaden, maar de downloader wilde maar niet werken dus ga ik nu Dragon's nest uitproberen. Wat voor het moment ook niet wilt werken. Back to atlantica, it is.
Normaal gesproken was ik erg van het gamen maar tegenwoordig niet meer...
Dan speelde ik altijd: Mario, Mario Cart, Silent Hill, Mario Galaxy, FEAR, Lord of The Rings, één of ander Xbox spel waarbij je met een soort van hovercrafts moet vliegen, best gaaf... En verder gewoon verschillende avontuur spelletjes, en spellen waarin je dingen moet oplossen...