• haay haya ik kreeg ent peens een idee,,

    :D

    heb jij inspiratuie die je aan andere wil geve ofzoow nou heir: hier schrijf je jou idee voor een quiz,, schrijf neit dta je het een leuk idee vind ofzow maar dalleen het idee van een quiz en het ik wil.

    kijk ik bedoel het sow

    iemand schrijft een iodee van een quiz hierow en seg jij van: jaah die quiz wil ik schrijven dan klik je dus op dat ide en set je erbij(je wete wak bedoel hea??) dese doe ik,, en de eerste die dat deed mag dat doen,, ensow vermindetrt het: ik heb geen idee,, problleem..

    ik bdoelde dta so:

    blabla schreef:

    idee ...deefergewhbhg (snapjhuu)




    sssddd schreef:

    idee ...deefergewhbhg


    die wil ik...






    snapjhuu??


    okee,, ik hoop dat het ik heb geen idee, probleem vermindert

    Xxx michelle



    oeeppss,,,

    ik legde het klunsig uit,, snap je dese topic neit stuur em dan ff een pb tjhuu


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Nou dan, ik heb 2 ideeën:
    Doe het over een meisje dat in een inrichting zit. Wanneer Georg daar by komt verbaast het haar om hem daar te zien. [Drug inrichting ofzo] Georg vertelt haar dat hy er is omdat hy aan de drugs zit en af moet kicken. Wanneer het meisje er eindelyk uitmag geeft ze haar nummer aan Georg dat hy haar moet bellen wanneer hy er ook eindelyk uit mag. Na een maand belt Georg eindelyk en zo spreken ze vaker af met elkaar. Totdat Georg Bill een keer meeneemt naar het meisje toe. En het meisje op slag verliefd wordt x]

    IDEE GAAT AL GEBRUIKT WORDEN DOOR IEMAND!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En het volgend idee:

    Wanneer een meisje uit huis wordt gezet omdat ze aan de drugs is zoekt ze een nieuw huis. Maar ze mag en kan by niemand intrekken omdat ze niemand heef en kent. Ze besluit om op straat te gaan wonen. Bill loopt iedere dag langs het meisje en geeft haar wat geld uit medelyden. Op een dag loopt hy weer langs en treft het meisje half dood aan. Hy brengt haar naar het ziekenhuis en wanneer ze weer beter is moet ze by hem intrekken. Maar wil Bill dat? En zal het meisje stoppen met de drugs?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik doe zoiets ook. Maar ik zet gewoon op me profiel dat als iemand geen insperatie heeft dat ik degene kan helpen. Omdat ik teveel insperatie soms heb xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik doe zoiets ook. Maar ik zet gewoon op me profiel dat als iemand geen insperatie heeft dat ik degene kan helpen. Omdat ik teveel insperatie soms heb xD


    maar neit iedereen kijkt op jouw profiel en eidereen souop eht forum eerder kijke maar weer terugnaar mjn idee voor het afdwaalt,, dus: ideetjes kom maar...


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    FF denkuh...
    Je bent een meisje van 16 jaar en je hebt 2 oudere broers. Bill en Tom Kaulitz. Toen je klein was heeft Tom je mishandelt en seksueel misbruikt. Je bent er nog steeds niet overheen en niemand weet het, behalve jij en Tom dan. Je bent weggelopen van huis, omdat je het gewoon niet meer aankom om tom nog te zien. Op een dag doet Tom mee aan "het moment van de waarheid." Je bent uitgenodigt en komt, na lang twijvelen, toch. De vragen die er worden gesteld zijn niet bepaald de leukste om aan te horen. Totdat er aan Tom wordt gevraagt of hij jou een keer heeft misbruikt...

    WORDT AL GEBRUIKT


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik heb ook een idee, twee zelfs

    TH moet danslessen krijgen voor hun nieuwe clip. De manager regelt dat ze bij een meisje van ongeveer hun leeftijd kunnen leren dansen, want hij heeft zo'n gevoel dat ze slechter presteren met een oud wijf. De eerste dansles begint goed, totdat Tom ineens raar begint te doen. Hij is veel meer met haar bezig dan met het dansen. Het meisje word het zat.. hoe zal dit aflopen? Heeft Tom het verpest?

    Tom en een meisje hebben een jaar met elkaar. Het meisje was daarvoor haar moeder verloren aan kanker, haar vader zit in de gevangenis. Haar opa en oma heeft ze niet gekend. Dan blijkt ook nog dat ze een tweelingzusje heeft. Tom heeft haar door dat hele jaar gesteund, maar het meisje ziet het leven niet meer zitten. Ze schrijft een briefje aan Tom, om hem te bedanken wat hij heeft gedaan. Dat hij haar lievelingsliedje moet spelen op haar begravenis, dat hij elke avond bij haar graf moet komen, wanneer zij er is. Ze springt van een flatgebouw af.. Op slag dood. Haar geest waakt nog altijd over Tom, en elke avond komt Tom bij haar graf, zoals beloofd. Tot op een dag Tom met een meisje naar bed gaat. De geest ziet dat, en als hij dan 's avonds naar haar graf komt maakt de geest hem het leven zuur.. wat zal er allemaal gebeuren?


    a figment of your imagination

    Er is een meisje. Het meisje is niet zomaar een meisje. Ze is een prinses. En zoals sommige wel denken: Ze heeft letterlijk een prinsessen leven. Ze kan en krijgt alles wat ze maar wilt. Maar 1 probleem: Ze wil het niet! Ze wil vrij zijn, net zoals normale kinder. Ze wil lol maken, naar een normale school met normale vrienden. Haar ouders vinden dit vreselijk en worden met de dag strenger. Volgens hun moet ze zich gedragen zoals een koninglijk meisje en later als ze ouders is moet ze de troon kunnen opvolgen. Op een dag, als ze weer ontsnapt is uit hun paleis. Gaat ze de stad in. Daar ontmoet ze een jongen. Hij vraagt haar hoe ze heet en ze liegt over zichzelf. Blijkbaar gelooft hij haar en zegt hem ook zijn naam: Bill.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    FF denkuh...
    Je bent een meisje van 16 jaar en je hebt 2 oudere broers. Bill en Tom Kaulitz. Toen je klein was heeft Tom je mishandelt en seksueel misbruikt. Je bent er nog steeds niet overheen en niemand weet het, behalve jij en Tom dan. Je bent weggelopen van huis, omdat je het gewoon niet meer aankom om tom nog te zien. Op een dag doet Tom mee aan "het moment van de waarheid." Je bent uitgenodigt en komt, na lang twijvelen, toch. De vragen die er worden gesteld zijn niet bepaald de leukste om aan te horen. Totdat er aan Tom wordt gevraagt of hij jou een keer heeft misbruikt...


    kooll die gebruik ik:D als iemand anders diie ook ngo wil gebruiken: van mij mag het hoorrr:P ik heb geen probleem mee als er ook ng so'n quiz komt tiss neit mijn idee,, maar tog een gaaf idee,,


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ohja ik heb nog een idee.

    Een meisje is al heel lang fan van Tokio Hotel. Ze doet mee aan het programma Dismissed. Ze weet niet welke twee jongens er komen en ze probeerd daar dan ook achter te komen. Ze luisterd een gesprek af van de MTV mensen en ze krijgt te horen dat ze moet kiezen tussen een tweeling, Tom of Bill. Ze schrikt zich kapot, ze vind dit erg moeilijk, want ze vind ze alletwee evenleuk! Wie zal ze wegsturen?


    a figment of your imagination

    FF denkuh...
    Je bent een meisje van 16 jaar en je hebt 2 oudere broers. Bill en Tom Kaulitz. Toen je klein was heeft Tom je mishandelt en seksueel misbruikt. Je bent er nog steeds niet overheen en niemand weet het, behalve jij en Tom dan. Je bent weggelopen van huis, omdat je het gewoon niet meer aankom om tom nog te zien. Op een dag doet Tom mee aan "het moment van de waarheid." Je bent uitgenodigt en komt, na lang twijvelen, toch. De vragen die er worden gesteld zijn niet bepaald de leukste om aan te horen. Totdat er aan Tom wordt gevraagt of hij jou een keer heeft misbruikt...

    Ik heb net gevraagd of ik het ideetje mogt gebruiken.. Vind je het erg als ik het ook doe..?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    okee okee mijn ideetjhuu:

    jebent een meisje van 16 en ontmoet gustav op een feest,, je bent al verleifdd op hem,, en nu je hem beter kent nog veel meer,, tot dat er iets gebeurd,,

    als het meisje op de fiets naar haar geliefde hiphop dans lessen sit rijd een auto tegen haar aan. se lit 2 weken in coma en word wakker terwijl er neimand is, se heeft zwaare geheuge verlies en weet haar naam neit. ee vrouw liegt dat se de moeder van eht meisje is en neemt haar mee. daar groeit se tot aar 17e op(met andere naam),, een jaar dus. gustav is verdrietig en op soek naar haar. als hij ahar eindelijk vidn wil se nix van hem weten. se kent hem neit eens.

    gustav blijft komen stuurt briefen en smsjes,, maar se heeft haar mobiel niet meer. se komt er 8er dat se hiphop heel leuk vind en vraagt of se erop mag... dat mag...

    de eerste paar keer werd se met de auto gebr8,, hiphop kwam haar bekent voor.

    maar se d8 er neit egt over na.

    op een gegeve momentkan dr "moeder" hara 1 x nei brengen. se sal dus met de fiets moeten.

    se komt langs de plek van het ongeuk.

    het was vlak bij ene groot leeg bord. het wa snu neit leef meer. er stonden allemaal teksten op aan een meisje gericht(jou naam voor eht ongeluk) jij snapt er nix van, maar vind het heel sielig,, steeds vaker moet je er langs en steeds staan er neiuwe teksten, je besluit het meisje te soeken omdat je eht sielig vind,,

    als ej je hersentjes goed gebruikt kom je seeds meer 8er de waarheid. als je er de waarheid bent kom je langs bij gustav. maar hij heeft een nieuwe vriendin... wat nu??

    xxx Michelle


    btw: dit verhaal kan ook van bll tom of georg sijn hoor hoeft nii peree van gussieeboy

    w8 ik ga dese anders self wel gebruike ,, mag die ander dta andere verhaal wel:D


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    (...)
    Ik heb net gevraagd of ik het ideetje mogt gebruiken.. Vind je het erg als ik het ook doe..?


    als je dit aan mij vroeg...

    van mij part doe je dese ook hoor;) weteje doe jij ehm maar ik soek wle ff een ander:P


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ja...? Mag dat..?! Lief van je,...!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    graagh gedaan ik doe dat ideetjhu van mijself wel:D


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    shiiit die tekst hierboven


    Keep on smiling