• Yups, wij wandelen 's zomers altijd in de bergen, en deze zomer ga ik waarschijnlijk een wandeling van tien uur doen. Ik loop vaker op vakantie drie uur heen en drie uur terug, maar dit is weer wat nieuws. Mijn moeder heeft 'm gelopen toen ze in de twintig was, maar deze keer gaat ze waarschijnlijk niet mee, maar ga ik met andere mensen.
    However, ik vind het echt een super idee dat ik zo lang ga wandelen. Heft geeft een kick als je de top bereikt na telkens maar stijgen, deze wandeling moet je veel dalen en stijgen. De laatste twee uur of zo, daal je nog 1000 meter. Gaat godvergeten veel spierpijn en training opleveren, but it's worth it. [:

    Nog meer mensen met van die idiote plannen? :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fuss schreef:
    Oeeeh, dat doe ik ook altijd met mijn ouders! <3
    Ook al eens een huttentocht gelopen? xd


    Nee, vinden mijn ouders minder, we gaan misschien een keer overnachten bij een wandeling, maar we hebben een mega groot deel van een huis, en daar vinden we het te fijn om lang weg te blijven, plus: we've got a dog. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    (...)

    Nee, vinden mijn ouders minder, we gaan misschien een keer overnachten bij een wandeling, maar we hebben een mega groot deel van een huis, en daar vinden we het te fijn om lang weg te blijven, plus: we've got a dog. [:

    Ah okay. (;


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Fuss schreef:
    (...)
    Ah okay. (;


    But ik slaap beter in een vertrouwd bed, en ik hoef niet de volgende dag verder te wandelen, ik wil in een keer alles doen. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga een midweek survivelen met m'n beste vriend!
    M'n eige vriend kon helaas niet mee, maar met me beste vriend is het minstens net zo leuk (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    SidV schreef:
    Ik ga een midweek survivelen met m'n beste vriend!
    M'n eige vriend kon helaas niet mee, maar met me beste vriend is het minstens net zo leuk (:


    Facking vet, ga je in NL of buitenland survivalen? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife