• Hej mensjes =D.
    Ik ben van plan gezonder te gaan eten en ik heb nu zo verrekte zin in wat lekkers, like chocolade.. Weet iemand iets gezonds om te eten als tussendoortje?



    xoxo'


    Pretty is just a pretty word.

    Fierte schreef:
    Wat ik zelf ook wel eens neem, is een Cup a Soup of een bakje magere yoghurt.

    Cup à Soup zit heeeel veel zout in maar is wel heel lekker. Dar herinnert me dat wij dat nog in de kast hebben staan, hihi.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Cup à Soup zit heeeel veel zout in maar is wel heel lekker. Dar herinnert me dat wij dat nog in de kast hebben staan, hihi.

    Ja, zit wel heel veel zout in ja maar volgens mij valt het verder wel mee. Ik heb zelf altijd Tomaten Crème want ik hou zelf heel erg veel van tomatensoep, maar de gewone is beter qua gezondheid want 'crème' zegt natuurlijk al dat het romerig is.

    *zucht*
    Gewoooon niks eten wijfie, (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oh, en een eierkoek. Vind ik zelf niet zo lekker, maar mijn moeder neemt dat altijd.

    Of rijstwafels, die vind ik wel lekker (:
    Maar ik maak dan altijd de fout door er stroop op te doen. (krul)

    Wat ik zelf altijd maak, is een heerlijk mixje van low-calorie magere kwark van Optimel met appel.

    Snijd een appel in kleine blokjes, doe het in een schaaltje en doe er dan twee schepjes van die appelkwark bij. Heaven, I'm telling you!



    Je hebt deze kwarkjes ook in de smaken perzik en citroen. Enjoy!


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Wat ik zelf altijd maak, is een heerlijk mixje van low-calorie magere kwark van Optimel met appel.

    Snijd een appel in kleine blokjes, doe het in een schaaltje en doe er dan twee schepjes van die appelkwark bij. Heaven, I'm telling you!



    Je hebt deze kwarkjes ook in de smaken perzik en citroen. Enjoy!

    Dat ga ik eens proberen, alleen dan die citroen-variant.

    Fruit met kwark idd, echt heerlijk.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Fierte schreef:
    (...)
    Dat ga ik eens proberen, alleen dan die citroen-variant.

    Ik kan je aanraden dat ook dat echt heerlijk is! ;D Ook lekker als je er wat partjes banaan bij doet. *voelt zich Jamie Oliver*


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Ik kan je aanraden dat ook dat echt heerlijk is! ;D Ook lekker als je er wat partjes banaan bij doet. *voelt zich Jamie Oliver*

    Ga ik zeker doen, bedankt voor de tips, Jamie Oliver.
    Was hij niet diegene die altijd schold? Of was dat zo'n andere tv-kok?
    (krul)

    Fierte schreef:
    (...)
    Ga ik zeker doen, bedankt voor de tips, Jamie Oliver.
    Was hij niet diegene die altijd schold? Of was dat zo'n andere tv-kok?
    (krul)

    Haha, nee dat is Gordon Ramsey (krul)! Jamie Oliver is de iets vriendelijkere variant :'D.


    ars moriendi

    Als je niet echt wilt eten maar gewoon wilt kauwen moet je kauwgom nemen (sportlife)

    Als je echt wat wilt eten, eet sultana (cat) .
    Je moet niet teveel fruit eten :o Maar 1 / 2 stuks fruit is wel gezond ;)
    En dan het liefste kiwi (meeste vitamine) maar je kan ook banaan eten (lust zelf geen banaan) of welk fruit je ook maar hebt..


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Uh... Toch chocola. :3


    The universal language of art.

    Pronks schreef:
    Als je niet echt wilt eten maar gewoon wilt kauwen moet je kauwgom nemen (sportlife)

    Als je echt wat wilt eten, eet sultana (cat) .
    Je moet niet teveel fruit eten :o Maar 1 / 2 stuks fruit is wel gezond ;)
    En dan het liefste kiwi (meeste vitamine) maar je kan ook banaan eten (lust zelf geen banaan) of welk fruit je ook maar hebt..

    Fruit kun je niet snel teveel eten..? Twee stuks fruit wordt MINIMAAL aanbevolen.


    ars moriendi

    Audacity schreef:
    Gras (cat). Yummie


    Don't be like the rest of them, darling

    Fruit, of een rijstwafel?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 16:24 ]


    As travars