• Ja, het was vanochtend van dat kutmiezerweer en het leek er niet op dat het nu alweer opgehouden zou zijn. Dus ik denk, ik ga met de bus, véél handiger. ^^
    Nou, not. Aangezien het nu ook nog steeds plenst, vond ik het een slim idee om iets later te vertrekken van schhol, net. Ik sta daar, zie ik die bus langsrijen, terwijl ik er bijna was. (Ik moest nog iets van 300 à 500 meter.)
    Fijn, moet ik dus weer een halfuur wachten totdat de volgende bus komt... >.<

    Wie gaat er samen met mij het OV haten?


    Deep inside, I've never felt alive

    Muhh ik doe met je mee (:
    Een keer was ik vet op tijd bij busstation en t was echt heel erg koud toen.. En ik zat zo te wachten tot er een bus kwam die ik moest hebben. Nou komt er ineens een chauffeur aan en stapt in zo'n lege bus en plop. Nummer van m'n buslijn komt pas in beeld als ie wegrijdt -__-' gevolg:
    nog een uur wachten in de kou.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ligt het aan mij, of was dit je eigen schuld en kun je het OV hier niet de schuld van geven?
    Ik heb eigenlijk alleen nog maar positieve ervaringen met het OV.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik niet. Ik reis echt supervaak met een OV kaart maar schijnbaar ben ik één van de weinige die er nooit problemen mee heeft (:

    Cloelia schreef:
    Ligt het aan mij, of was dit je eigen schuld en kun je het OV hier niet de schuld van geven?
    Ik heb eigenlijk alleen nog maar positieve ervaringen met het OV.

    Nou, ik heb al vaak genoeg gehad dat een bus te vroeg wegreed, niet duidelijk aangaf waar de bus heen ging, dat de site niet geupdate was, enz. En dan heb ik het nog niet eens gehad over die OV-chipkaart. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zal nooit vergeten dat ik ooit eens heel vroeg bij de halte was, de bus toen 12 minuten te laat was en toen door reed zonder bij die halte te stoppen terwijl hij lang niet vol zat. En die buschauffeur had me toch een grijns op z'n gezicht oooooooooooohhhhh.

    Maar ugh, het OV is verschrikkelijk en het wordt ook nog steeds duurder :\ In de brugklas was m'n maandabonnement voor de bus iets van 80 euro hooguit en voordat de chipkaart hier kwam was ie boven de 90 |:

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 15:10 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    De bus wordt te duur. (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Cloelia schreef:
    Ligt het aan mij, of was dit je eigen schuld en kun je het OV hier niet de schuld van geven?
    Ik heb eigenlijk alleen nog maar positieve ervaringen met het OV.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dat is waarom ik zo'n héle handige app op mijn telefoon heb waarop ik kan zien hoelaat die bussen vertrekken (:
    /en bekijk ik dat sowieso van tevoren


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Louvre schreef:
    Dat is waarom ik zo'n héle handige app op mijn telefoon heb waarop ik kan zien hoelaat die bussen vertrekken (:
    /en bekijk ik dat sowieso van tevoren

    Weet ik wel, ik weet ze zelfs uit mijn hoofd. Ik liep alleen ietjes later aan, omdat ik anders altijd zo vroeg ben en dan sta ik in de plensregen... :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    (...)
    Weet ik wel, ik weet ze zelfs uit mijn hoofd. Ik liep alleen ietjes later aan, omdat ik anders altijd zo vroeg ben en dan sta ik in de plensregen... :W

    Paraplu?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MShadows schreef:
    (...)
    Paraplu?

    Daar had ik vanochtend geen tijd voor, anders zou ik díé bus weer missen :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    (...)
    Daar had ik vanochtend geen tijd voor, anders zou ik díé bus weer missen :W

    Oké dat kan x'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik haat het vooral dat het OV steeds duurder is geworden. ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Fierte schreef:
    Ik niet. Ik reis echt supervaak met een OV kaart maar schijnbaar ben ik één van de weinige die er nooit echt problemen mee heeft (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik doe met je mee (: Over het algemeen is het OV hier niet echt goed geregeld en rijden bussen vaak te vroeg langs de halte of zijn ze veel te laat. Maar wanneer ze wel op tijd langs de halte komen ben ik wel tevreden over het OV. Behalve over het rijgedrag van sommige chauffeurs mja xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.