• nou ik wou naar school gaan, maar toen kwamen er 5 aliens, die pikten alle salade en vlogen weg, toen ging ik heel snel naar de supermarkt fietsen om nieuwe salade, wat blijkt, ben ik me fietssleutels kwijt, ik thuis overal zoeken, sta ik binnen, heeft me deurknop ze dag niet en wil die niet open gaan, dus ik via het raam naar buiten, maar wij hebben cactussen in het raam die ik niet gezien had omdat het zonnetje in mijn ogen scheen, en toen moest ik naar de buurman om de stekels uit mijn kont te halen, wat blijkt, is hij niet thuis, dus toen moest ik ook nog naar de stad, dus ik naar de stad toe lopen omdat ik nog steeds geen sleutels heb, dus ik kom een zebra tegen en een pad, wat blijkt met een zebra en een pad heb je niet altijd voorrang, dus ik moest de hele tijd wachten voor de stoplichten, dus ik kom zo aan bij de etos, en ik wil een pinset, wat denk je krijg ik een ipod.. dus toen maar de stekels er met mijn blote handen uit getrokken, toen liep ik door naar de supermarkt weer voor die salade, kom ik een otter met een tandenborstel tegen, dus ik loop langs, wat doet de otter hij gooit de tandenborstel naar mij, dus ik van hem en ik gooi hem
    terug, wat denk je, gaat de otter huilen, dus ik snel doorlopen, en om de salade, was de salade uitverkocht, dus toen besloot ik maar zonder salade weer naar school te gaan, maar ik moest nog terug naar huis om mijn gewone kleren aan te trekken want ik rende nog in mijn pyjama door de stad, dus ik weer naar huis, en toen zag ik mijn bed weer, en ik en mijn bed hebben zo een goeie relatie dat we het liefst heel lang bij elkaar blijven, dus uiteindelijk na een heel moeilijk afscheid mijn fietssleutels weer zoeken, wat denk je zitten ze op me fiets.. maar toen zag ik dat wijf in de spiegel en we hadden even een goed gesprek en toen zei ze, ja eigenlijk kan je maar beter gewoon thuis blijven, en daar was ik het wel mee eens...

    Ik kwam te laat op school, en van mijn leraar moest ik een a4tje vol schrijven met mijn redenen om te laat te kunnen komen tijdens zijn les, toen heb ik al je spijbel tips gebruikt, en hij vond het zo origineel dat ik niet na hoefde te blijven.


    Dit heb ik natuurlijk niet zelf bedacht, dit is van Bardo Ellens


    "When you are in hell, only the devil can help you out." ~ John Kramer

    Ik snap er geen sikkepit van


    Physics is awesome

    Waarom... Heb je salade nodig om naar school te gaan? :')


    Pshht, I'm an angel undercover.

    haha het kwam me al bekend voor :')


    Life is hard, just break it with your head <3

    Faery schreef:
    Waarom... Heb je salade nodig om naar school te gaan? :')


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eyes schreef:
    Ik snap er geen sikkepit van


    -

    -schudt zijn hoofd- Ja dit is echt bardo humor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Right.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Slechte humor.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het niet grappig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Toen ik de titel zag, dacht ik meteen al aan Bardo. He's the best (A)

    Maar ik snap niet waarom je er een topic over maakt? Zet het filmpje er dan in, niemand die die tekst leest.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Toen ik de titel zag, dacht ik meteen al aan Bardo. He's the best (A)

    Maar ik snap niet waarom je er een topic over maakt? Zet het filmpje er dan in, niemand die die tekst leest.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    DarkSavior schreef:
    -schudt zijn hoofd- Ja dit is echt bardo humor.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dude, ik snapte er eerst geen ene flikker van. o.o Maar toen dacht ik aan een of ander vaag filmpje dat ik gister had gezien, begreep ik 'm. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Assassin schreef:
    Slechte humor.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Banjo movies, toch?
    Maar goed, wel lollig.


    "I solemnly swear that i am up to no good."