• Hi!
    Aangezien alle topics over 'mailvriendin gezocht' oud zijn en zijn vervaagd is dit een nieuwe!
    Als je naar een mailvriendin op zoek bent kun je een berichtje plaatsen met je naam, leeftijd, interesses enzovoort om zo een mailvriendin te vinden!

    Ik ben zelf ook opzoek naar een mailvriendin dus ik zal ook een berichtje plaatsen;p
    succes
    x


    99% of my life is One Direction

    Mijn naam is Kaja, ik ben 13 jaar oud en doe nu havo/vwo.
    Ik hou van tekenen, ik ben fan van one direction, maar als diegene niet wil dat ik daar over praat doe ik dat ook niet, en ik praat ook liever dan over dingen wat er gebeurd in je leven.
    Ik wil gewoon mailen en niet ontmoeten.
    Mij zou je altijd kunnen vertrouwen en alles wat je zegt blijft tussen ons, ik hoop dat dat dan ook wederzijds is.
    Je kan je hart bij me luchten en om advies vragen. Maar we kunnen natuurlijk ook gewoon lekker over onzin praten.
    Ik zal bijna elke mijn mail checken.
    Ohja, ik wil wel met iemand mailen die niet al na een paar mailtjes het al zat is, maar waarme ik gewoon over alles en nog wat kan kletsen en zo lekker veel mailen(:
    Als er iemand geintereseerd is stuur dan een pb en dan geef ik je mijn email(:

    xx Kaja


    99% of my life is One Direction

    lolz lijkt me wel leuk
    Ik ben Yvonne en ik ben 15 jaartjes jong. Ik zit in de derde van VMBO-t. Ik wil later pedagogisch gaan doen dus met kinderen werken, dit wil ik mijn hele leven al. Ik ben fan althans ik vind het leuk om te lezen/luisteren, twiilght, hungergames, one direction, glee en ik hou van rpgen. ik kijk elke dag op mijn mail en vind het wel leuk. ehmmmm ik dans en zit op scouting, na dit seizoen ga ik naar een andere dansschool met nieuwe stijlen.

    als je wilt mailen moet je me maar pben dan geef ik me mailadres

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:31 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik doe mee, als er überhaupt nog mensen zijn die dit topic lezen.

    Ik ben 14 novembermaanden jong (of oud, dat is maar net hoe je het bekijkt), ik houd van de herfst maar ook wel van de zon. (Zolang het niet te warm is.) Ik drink gemiddeld zo'n 2 liter thee op een dag(het liefst drink ik niets anders dan thee water en melk) en soms klim ik in bomen. Ik houd van woorden, en dus van schrijven, lezen, poëzie, brieven, en wat je nog kunt bedenken. Ik houd ook van zwemmen, tekenen, fietsen, hardlopen (soms dan) foto's maken en tumblr (lichte verslaving). Maar ik houd niet van folders lopen en voetbal. (op dit moment is NL aan het verliezen van Duitsland. Ik ben dus voor Duitsland. Vorige wedstrijd was ik voor Denemarken.)

    Naja, als je nog niet bent afgeschrikt en het je leuk lijkt om te mailen, stuur dan maar een pb ofzo. : )


    The universe is not made of atoms, it's made of tiny stories.

    Ik doe ook gewoon mee :3

    Ik ben Amber, en ben pas 18 geworden :3 Even kijken.. Ik zit in mijn eerste jaar van mijn opleiding Social Work, en zoals het er nu uit ziet ga ik gewoon mijn propedeuse halen :] Ik hou van de zomer, daar ben ik trouwens ook wel echt weer aan toe! Ik vind het leuk om op vakantie te gaan, zon, zee, strand, maar ik wil ook wel wat van de cultuur zien (:
    Ik drink heel veel thee, vooral in de wintermaanden. Om dat vervolgens weer op mijn blaas te laten slaan, waardoor ik elk kwartier naar de wc moet ofzo xd Goed, ik hou van lezen en van schrijven, hoewel ik meestal nooit inspiratie heb voor een heel verhaal, dus ik heb meer Stand Alones op mn profiel (; Verder hou ik ook van tekenen, vooral manga, hoewel ik daar nu weinig tijd voor maak.. Ik luister verschillende soorten muziek, van piano muziek, tot pop, tot rock.. Mijn favo band is Destine, maar ik hou ook erg van ROOM 94 (hoewel ik ze pas 1 keer live gezien heb :3) Ik hou van concerten en festivals, en ik spaar de bandjes als ik die krijg :Y)

    Verder ben ik ook erg vergeet achtig, ik moet vaak alle dingen opschrijven waar ik aan moet denken of die ik moet doen, anders vergeet ik het xd Mijn kledingstijl is gemixt. Ik heb veel casual kleding in de kast, maar vooral ook veel felle kleuren, ik houu van kleurtjes <3 Ik heb ook wat alternatieve kleding in mijn kast :3 Over de kleurtjes gesproken,, ik hou ook van gekleurd haar! Ik heb momenteel een roze dip dye, maar ik wil echt nog veel meer uitproberen ^^
    Ohja, en ik hou van dansen! Ik dans al sinds mijn 5e/6e, eerst heb ik op carnavals dansen gezeten, nu doe ik al5 jaar streetdance. Maar ik ben van plan om na de zomervakantie naar een andere dansschool te gaan, iets wat meer échte hiphop heeft, of iets met reggaeton. Of popping of latin, dat lijken me ook leuke stijlen om te leren :3

    Dat was het wel zo'n beetje, gnegne :3


    Inspiration can hit you any time

    ooooh, klinkt leuk :)

    Nouja, dan doe ik toch ook even mee

    Hmm, ik ben 17 jaar en zit in het laatste middelbaar. Dus (hopelijk) ga ik volgend jaar naar de universiteit :D
    Ik hou van muziek (nu niet echt de commerciële zoals Justin Bieber of One Direction ofzo, maar bon)
    Ik hou ook van lezen (wel de commerciële ;))
    Ik babbel heel graag over allerlei dingen, maakt eigenlijk niet zoveel uit. Ouders, school, jongens, boeken, zelfs wetenschappen ofzo als je zou willen.
    Euh, ik hou ook van kinderen, speelplein, kampen geven, babysitten... zo van die dingetjes. Shoppen, feestjes, reizen, festivals,....

    Dat zal het zo wel een beetje zijn.
    Spannend of er nu iemand op gaat reageren :D


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Meedoen: leuk!

    Ik ben Kim, ben vandaag 15 en 3/4 jaar geworden, ik ben dus over precies 3 maanden 16 jaar.
    Ik zit in 4 HAVO, op een oecumenisch school in Almere, waar ik trouwens ook woon.
    Sinds begin groep 8, begin schooljaar 2007, doe ik aan (hand)boogschieten bij de H(and)B(oog)S(chutterij)A(lmere). Ik doe het nog steeds met veel plezier, ik doe het meer voor de lol dan voor de punten.
    Ik ben hartstikke gek en dol op Star Wars. Ik heb een allergie voor noten/pinda's en ik haat paardrijden, rokken, jurken en hakken. Justin Bieber haat ik het allermeest.. =Y)
    Verder ben ik fan van de (ex-)Lama's, het meest van Ruben van der Meer en Jeroen van Koningsbrugge. Ik ben ook fan van Chris Colfer en Darren Criss (allebei uit Glee), Nick & Simon, Klaas-Jan Huntelaar en Nathan Kress (Freddie-iCarly). Logan Henderson vind ik de allerleukste van Big Time Rush.
    Mijn muzieksmaak is heel uitgebreid, ik luister graag naar JURK!, Big Time Rush, Nick & Simon, Di-rect en Hot Chelle Rae, Olly Murs en naar de muziek van Glee.

    Voor de rest: kijk op m'n profiel voor verdere favo's van mij.. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."