Ja, ik heb wel zo'n geweldig verhaal. :')
Denk dat het nu zo'n 6 à 7 jaar geleden is.
Mijn vader was op reis dus dan gaat mama naar de kippen om de eieren te gaan halen en zo. Dat kot is zo groot dat je erin kan rondwandelen met raampjes en zo. (Hebben de vorige eigenaars in elkaar geflanst) Opeens kwamen er 11(!) kuikentjes en een kipje uit een hokje die we een aantal weken kwijt waren. Ik was aan het zagen toen om ze mee naar binnen te nemen maar mama wou het niet en geraakte geïrriteert maar ik wou dat per sé dus ik bleef bij die kuikentjes tot ze weer het inieminie hokje in gingen. Toen ik uit het kippenhok wou om terug naar binnen te gaan kreeg ik het niet open, mama had me per ongeluk opgesloten. Ik dacht ik doe een raampje open en klim eruit, maar één raampje stond te dicht bij de muur, dus daar zaten vast spinnen, ander rampje hing boven een nest, ander raampje deed ik open maar klemde, dus ik riep en riep maar ze hoorde me niet... Dus uiteindelijk besluit ik mezelf dan maar te redden en stamp het raam uit, glas en hout de grond op van dar raampje... En toen had ik het mama verteld wat ze had gedaan... En nu is het een hilarisch verhaaltje dat ik nooit zal vergeten!
Tot op de dag van vandaag hangt er nog een houten plaat over het raam dat ik had uitgestampt...
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.