• Wil ik net mijn kamer uitlopen, loop ik vol tegen een kast op. Blijkt dat m'n moeder de badkamer aan het ontschimmelen is, en die kast voor mijn deur heeft gezet. En nu zit ik hier opgesloten :3
    En ik heb honger
    Maar, om dit nuttig te houden, werden jullie ook wel eens -per ongeluk- opgesloten in je kamer? Of zou je juist graag een slot op je deur willen? =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dubbelpost, sorrie(A)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:24 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik wil heel erg graag een slot op mijn deur. Ff privacy. Maar van mijn ouders mag het niet, dadelijk breekt er brand uit ofzo..

    Ik heb mezelf trouwens wel een keer in de wc opgesloten. Ik kreeg de deur niet meer open en toen moest mijn vader het slot met een mesje opendoen. :$


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Een slot op mijn deur zou ik soms wel handig vinden ja.


    The universal language of art.

    Unbroken schreef:
    Het 2e, ik word er helemaal gek van als mensen zonder reden mijn kamer in komen lopen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb een keer een kast voor de deur geschoven omdat ik mijn broertje zo irritant vond en toen kon hij niet meer mijn kamer in :Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ja, ik heb wel zo'n geweldig verhaal. :')
    Denk dat het nu zo'n 6 à 7 jaar geleden is.
    Mijn vader was op reis dus dan gaat mama naar de kippen om de eieren te gaan halen en zo. Dat kot is zo groot dat je erin kan rondwandelen met raampjes en zo. (Hebben de vorige eigenaars in elkaar geflanst) Opeens kwamen er 11(!) kuikentjes en een kipje uit een hokje die we een aantal weken kwijt waren. Ik was aan het zagen toen om ze mee naar binnen te nemen maar mama wou het niet en geraakte geïrriteert maar ik wou dat per sé dus ik bleef bij die kuikentjes tot ze weer het inieminie hokje in gingen. Toen ik uit het kippenhok wou om terug naar binnen te gaan kreeg ik het niet open, mama had me per ongeluk opgesloten. XD Ik dacht ik doe een raampje open en klim eruit, maar één raampje stond te dicht bij de muur, dus daar zaten vast spinnen, ander rampje hing boven een nest, ander raampje deed ik open maar klemde, dus ik riep en riep maar ze hoorde me niet... Dus uiteindelijk besluit ik mezelf dan maar te redden en stamp het raam uit, glas en hout de grond op van dar raampje... En toen had ik het mama verteld wat ze had gedaan... En nu is het een hilarisch verhaaltje dat ik nooit zal vergeten! XD
    Tot op de dag van vandaag hangt er nog een houten plaat over het raam dat ik had uitgestampt...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    lol


    Owl you need is love.

    Unbroken schreef:
    Het 2e, ik word er helemaal gek van als mensen zonder reden mijn kamer in komen lopen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Niet opgesloten, maar wel buitengesloten. En een slot op mijn deur hoeft niet, meestal vallen ze niet echt binnen.


    Food.

    Momentum schreef:
    Ik zou wel een slot op m'n deur willen ja.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Mijn zusje heeft me wel eensopgesloten op mijn kamer (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nou, ik heb een slot op m'n deur, maar niemand weet waar de sleutel is :'D Die hebben we waarschijnlijk niet gekregen toen we hier gingen wonen :p

    Maar bij mij komen er niet zo veel mensen binnen


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    DarkSavior schreef:
    Ik wil ook een slot op mijn deur (cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli