Nou, ik moet dus een personal project maken. Dit houdt in dat ik over een heel jaar een zelfgekozen project moet gaan doen. Eigenlijk een soort van profielwerkstuk in de derde en de vierde, maar dan helemaal eigen keuze en het is niet gebonden aan een vak. Nu heb ik er dus voor gekozen om een tijdschrift te maken. En dan met het algemene onderwerp van Kunst en Cultuur.
Nu zou ik dus eigenlijk bomvol inspiratie moeten zitten voor artikelen en andere dingen voor in mijn tijdschrift, maar dat is nou niet echt bepaald zo, ghehe. Wat ik nu al voor ideeën heb is dit:
- Een interview met Loesje aangezien ik daar op 8 Juni een workshop van heb.
- Je ziet dus echt overal van die percentages van: 1 op de 3 mensen heeft reuma, 3 op de 5 mensen heeft astma, 1 op de 5 mensen heeft Obesitas (getallen zijn gewoon random) en dan wilde ik gaan berekenen hoeveel procent van Nederland dan nog daadwerkelijk gezond is en hier dan een stuk over schrijven.
Maar voor de rest heb ik dus niet echt inspiratie. Heeft iemand van jullie dus misschien ideeën voor artikelen voor in mijn tijdschrift? (aa') (En wel echt het liefst richting het onderwerp Kunst en Cultuur) Jullie zouden echt mijn held zijn!
[ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 20:57 ]
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.