• Oké, ik ben heel blij dat er dus een RPG sub-forum is, maar volgens mij wordt hij niet erg in de gaten gehouden. Elke keer weer zie ik dezelfde soort RPG's voorbij komen, met name The Hunger Games is er populair, volgens mij zijn daar wel 10 RPG's van.. Nouja, dit is behoorlijk onoverzichtelijk en ik denk dat er beter één Hunger Games RPG kan komen, of beter, dat er een regel voor komt: Niet twee dezelfde RPG's.
    Dus niet twee over the hunger games, twee over harry potter etc. etc. Zo wordt het eentonig en sterven die RPG's toch snel uit D:

    Dus, wie lijkt dit ook wel een goed plan?

    Of een andere optie kan zijn dat mensen mar maximaal 2 of 3 lopende RPG's mogen hebben.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:36 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    VOOR. Echt, serieus, van de meeste dingen ben ik ook fan, maar honderden RPG's over dezelfde dingen? Dat topic raakt overvol en elke dag komen er nieuwe RPG's bij.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yes! Ik dacht zoiets laatst ookal.


    Your make-up is terrible

    voor!

    Mensen denken ook gewoon niet na voor ze een RPG openen, ze schrijven 10 minuutjes en dan schrijven ze elke keer 2 regels >_> Als mensen wat tijd eraan besteden krijgen we niet steeds diezelfde simpele RPG's die binnen een week 30 topics nodig hebben.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    dik Voor
    de meeste rpg's halen niet eens 2 topics en zoals jij al zegt mega vaak hetzelfde onderwerp en dan niet eens met iets orgineels erin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zeker voor!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Voor, ik hou toch niet van RPG maar het lijkt me héél irritant.

    Lijkt me een slecht idee. Ik haat de zooi die jullie hier RPG's noemen, maar er zijn een heleboel verschillende situaties. Een HP RPG kan bijvoorbeeld afspelen tijdens de oorlog met voldemort, of in de tijd van harry potter, of in de oorlog tegen grindelwald, of de tijd na harry potter. En The hungergames spelen zich toch ook in 3 verschillende tijdperken af (dacht dat ik zoiets had opgevangen)

    Punt is, je kunt moeilijk alle HP RPGs bij elkaar proppen, enzovoorts enzovoorts. Dus zou alles individueel bekeken moeten worden, om te zien of de verhaallijn en tijdsetting anders is dan het algemene RPG topic voor dat onderwerp. Wie gaat dat doen? Wie beslist dat? Bovendien zou het algemene RPG topic voor dat onderwerp in de gaten moeten gehouden worden en nieuwe gemaakt worden, en dan is er helemaal niemand meer die ook maar iets van sturing doet.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben wel voor. Eigenlijk maakt het niet veel uit.Maar ikzelf mer ook dat er veel RPG's komen, veel nieuwe en die niet lang blijven...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Clint schreef:
    VOOR. Echt, serieus, van de meeste dingen ben ik ook fan, maar honderden RPG's over dezelfde dingen? Dat topic raakt overvol en elke dag komen er nieuwe RPG's bij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tigger schreef:
    Lijkt me een slecht idee. Ik haat de zooi die jullie hier RPG's noemen, maar er zijn een heleboel verschillende situaties. Een HP RPG kan bijvoorbeeld afspelen tijdens de oorlog met voldemort, of in de tijd van harry potter, of in de oorlog tegen grindelwald, of de tijd na harry potter. En The hungergames spelen zich toch ook in 3 verschillende tijdperken af (dacht dat ik zoiets had opgevangen)

    Punt is, je kunt moeilijk alle HP RPGs bij elkaar proppen, enzovoorts enzovoorts. Dus zou alles individueel bekeken moeten worden, om te zien of de verhaallijn en tijdsetting anders is dan het algemene RPG topic voor dat onderwerp. Wie gaat dat doen? Wie beslist dat? Bovendien zou het algemene RPG topic voor dat onderwerp in de gaten moeten gehouden worden en nieuwe gemaakt worden, en dan is er helemaal niemand meer die ook maar iets van sturing doet.


    Zo'n taak zou ik best op me willen nemen, maar ik ben geen mod. Het punt is, hungergames komt meestal op hetzelfde neer. Vooral als er echt 10 zijn, 2 of 3, oké, maar 10? Nee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Zo'n taak zou ik best op me willen nemen, maar ik ben geen mod. Het punt is, hungergames komt meestal op hetzelfde neer. Vooral als er echt 10 zijn, 2 of 3, oké, maar 10? Nee.


    Dan moeten ze varieren. Als ze op elkaar lijken gaan ze vanzelf dood. Simpell.


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Dan moeten ze varieren. Als ze op elkaar lijken gaan ze vanzelf dood. Simpell.


    Nee, want je hebt van die -sorry dat ik het zeg- 'amateur'-RPG'ers die echt met zijn 2en hele topics vol kunnen blijven spammen tot vervelends toe over de meest zinlose dingen en door elke keer één zinnetje te posten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Nee, want je hebt van die -sorry dat ik het zeg- 'amateur'-RPG'ers die echt met zijn 2en hele topics vol kunnen blijven spammen tot vervelends toe over de meest zinlose dingen en door elke keer één zinnetje te posten.

    Agree. Ik probeer meestal echt posts van tenminste drie regels of langer te maken, omdat ik het zwáár irritant vind als mensen van die one-liners posten ._.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Agree. Ik probeer meestal echt posts van tenminste drie regels of langer te maken, omdat ik het zwáár irritant vind als mensen van die one-liners posten ._.


    Haha, in mijn RPG's worden er meestal 'hoofdstuk'-posts geschreven. Of nouja, langer dan sommige hoofdstukken op Q :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.