http://www.quizlet.nl/stories/87360/holidays-in-heaven-draco-malfoy-16/
Knappende theekopjes, een gillende Pansy met een gezicht vol meel, gierende Slytherins en de woeste gezichten van Draco’s ouders: de perfecte vakantie. Amelia Delacey, ook wel bekend als zij die een flubberwurm in Snotter's broek stopte, verlost samen met Vincent, Blaise, Millicent, Gregory en Pansy de verveelde Draco van zijn vrije tijd in de zomervakantie.
De tijd wordt opgevuld met zwemmen, zonnen, kilo’s snoep en de vriendschap die alsmaar sterker wordt. Draco en Amelia groeien naar elkaar toe en vinden hun wederhelften in elkaar, maar samen zijn zit er voorlopig niet in. Er staat namelijk één ding in de weg: zijn ouders. Meneer en mevrouw Malfoy hebben schijnbaar al besloten dat Pansy, tot Draco’s afgunst, de toekomstige echtgenote van hun zoon is.
Bang voor het oordeel van zijn ouders laat Draco niet merken dat hij zijn hart bij een ander heeft liggen en houdt de leugen in stand blij te zijn met de keuze van zijn ouders. Ondertussen, achter het netwerk van leugen en schijn, bedenken hij en Amelia zoveel mogelijk plannen om achter zijn ouders rug om Pansy weg te pesten. Dit leidt tot stiekeme missies midden in de nacht, het bedenken van de beste pranks en de meest onvergetelijke momenten. Helaas blijft Pansy, ondanks alle streken die dagelijks bij haar worden uitgehaald, het lievelingetje en zit Draco vast aan een meisje dat hij niet ziet zitten.
Maar Draco en Amelia zouden geen Slytherins zijn, als ze niet alsnog zouden nemen wat ze willen..
‘Draco, ik ga terug naar mijn kamer, het is al laat.’
‘Waarom blijf je niet hier slapen?’
‘Hier is geen logeerbed voor me opgemaakt.’
‘Wilde je soms zeggen dat ik zo dik ben, dat je niet naast mij in dit bed past?’
‘Pansy wacht vast op me in de logeerkamer en-’
‘Mijn bed is prettiger dan het logeerbed..’
'Draco, je ouders, ze willen dit niet.’
'Daarom komen ze er ook niet achter…'
Soundtrack:
DEZE STORY IS NIET GESCHIKT VOOR MENSEN DIE ALLERGISCH ZIJN VOOR:
DRACO MALFOY
HUMOR
16+ ROMANTIEK
AVONTUUR
PANSY PESTEN
MUFFINS