Dat was ook mijn plan.
Van mijn eerste meeting wisten ze niet. "gewoon, met een aantal mensen en Bo (lynnx) naar Antwerpen gaan"
Dan begon ik al wat meer over Goedele te praten, omdat wij al wat vroeger hadden afgesproken dan de normale meeting. (en omdat ik dat in mijn plan had gestoken zodat ze binnen een maand hier enkele dagen met blijven logeren)
Dan was er de Brugse meeting. Daar wisten ze ook niets van. Ze wisten wel dat ik naar Brugge ging met een aantal vrienden. Ze wisten dat Goedele en Elise gingen (die komen uit een andere provincie)
Een week later ging ik samen naar de stad met Veranika en een dag later kwam ze naar mijn huis. (we wonen op 20 minuten fietsen van elkaar) Ik had gezegd dat ik haar van de bus kent, wat op zich geen volledige leugen is.
Dan was er die keer dat ik naar Goedele ging, alleen. Dat mocht ik doen, zeker met dat alles goed georganiseerd was.
En als laatste: de Leuvense meeting. Dat was het moeilijkste, aangezien dat ver is voor mij en ik net naar Mechelen was geweest. Ik dus telkens meer over Quizlet praten en dat ik met die vrienden afspreken véél leuker vind dan naar een fuif gaan. Dan heb ik de site getoont en Goedeles column over meeten en dan mocht ik gaan van m'n moeder.
De dag voordien kwam mijn vader erachter dat dat met mensen van het internet was. Hij was boos dat ik wééral zo ver ging (hij zit nogal op zijn geld) Hij zei ook dat dat gevaarlijk was, meeten met internetmensen. Mijn mama verdedigde mij: ze zei dat ik al met die mensen afgesproken had.
Voor de toekomst zie ik dus geen problemen meer.
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please