DDF Crew was super goed.
Maar ik snap niet dat er nu belgen hebben gewonnen. Het heet toch hollands got talent. Als ze wilde dat belgen meemochten doen had dan iets met benelux ofzo gedaan. Kijk als je van het buitenland komt maar woont in nederland is het een ander verhaal. Maar zij wonen gewoon in belgië.
Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
Immortal schreef:
DDF Crew was super goed.
Maar ik snap niet dat er nu belgen hebben gewonnen. Het heet toch hollands got talent. Als ze wilde dat belgen meemochten doen had dan iets met benelux ofzo gedaan. Kijk als je van het buitenland komt maar woont in nederland is het een ander verhaal. Maar zij wonen gewoon in belgië.
Agree. Maar ik vond ze wel de beste dus vind het goed dat ze hebben gewonnen. (:
"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean
Immortal schreef:
DDF Crew was super goed.
Vind ik ook. Maar ze waren wel extreem goed after all.
How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.