• Zijn er hier nog Hetalia fans? En wat zijn jullie favoriete landen ^-^?


    Lololol Prussia XD

    Lol, iedereen is fan van Prussia blijkbaar. Hij's awesome, maar niet mijn favoriet ^^
    Qua main characters vind ik England, China, Japan & Russia 't leukst, en van de characters die minder vaak voorkomen hou ik van Romano, Switzerland, Canada & Iceland c:

    Nee, eigenlijk vind ik ze allemaal stoer. (krul)

    Check mijn username (A)
    En mijn vorige was Puroisen. Hetalia is gewoon geweldig. Mijn favo op dit moment is Switzerland. Maar dat veranderd keer op keer :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Elric schreef:
    Check mijn username (A)
    En mijn vorige was Puroisen. Hetalia is gewoon geweldig. Mijn favo op dit moment is Switzerland. Maar dat veranderd keer op keer :Y)


    Haha, ik zit nu ook in m'n Switzy periode. Hij's gewoon zo badass. C:

    Ninth schreef:
    (...)

    Haha, ik zit nu ook in m'n Switzy periode. Hij's gewoon zo badass. C:

    Ja, maar op dit moment heb ik ook iets met ChinaxJapan :Y) Zoals ik al zei, het veranderd heel de tijd :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ben het momenteel nog aan het kijken :] Maar het blijft echt awesome en het is zo verslavend XD
    Ik heb eerlijk gezegd niet echt favorieten, ze zijn (bijna) allemaal gewoon cool :]

    kijken jullie de anime trouwens engels dub of met Engelse sub ? Ik zelf met Japans gesproken Engels sub.


    Niet dat ik nog geschienis heb jammer genoeg :[ XD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ben het momenteel nog aan het kijken :] Maar het blijft echt awesome en het is zo verslavend XD
    Ik heb eerlijk gezegd niet echt favorieten, ze zijn (bijna) allemaal gewoon cool :]

    kijken jullie de anime trouwens engels dub of met Engelse sub ? Ik zelf met Japans gesproken Engels sub.


    Niet dat ik nog geschienis heb jammer genoeg :[ XD

    Ik kijk het in het Japans en engelse subs. Ik vind al die nagesynchroniseerde shit echt niks.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Elric schreef:
    (...)
    Ja, maar op dit moment heb ik ook iets met ChinaxJapan :Y) Zoals ik al zei, het veranderd heel de tijd :')


    Bij mij veranderd dat ook steeds, maar eigenlijk blijf ik van dezelfde ships houden - er komen er alleen steeds maar meer bij. En mijn favo character veranderd ook heel erg vaak :')

    Ik kijk trouwens ook in het Japans, maar heb de Engelse dub eens bekeken/beluisterd op de dvd die ik heb. Het is wel grappig, maar de accenten slaan echt nergens op en ik versta amper de helft van wat ze zeggen. Ik vind de originele stemmen ook veel beter en ik hààt de Engelse stem van Italy echt enorm.
    Best wel stom dat de extras op de dvd ook in het Engels zijn (de Engelse VA's van de Axis en Allies praten over een bepaalde episode) - behalve het interview met Bob Shirahata. En ik die er zo naar uitkeek om de heerlijke stemmen van Hiroki Yasumoto en Noriaki Sugiyama te horen ):

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:15 ]

    Ninth schreef:
    (...)

    Bij mij veranderd dat ook steeds, maar eigenlijk blijf ik van dezelfde ships houden - er komen er alleen steeds maar meer bij. En mijn favo character veranderd ook heel erg vaak :')

    Ik kijk trouwens ook in het Japans, maar heb de Engelse dub eens bekeken/beluisterd op de dvd die ik heb. Het is wel grappig, maar de accenten slaan echt nergens op en ik versta amper de helft van wat ze zeggen. Ik vind de originele stemmen ook veel beter en ik hààt de Engelse stem van Italy echt enorm.
    Best wel stom dat de extras op de dvd ook in het Engels zijn (de Engelse VA's van de Axis en Allies praten over een bepaalde episode) - behalve het interview met Bob Shirahata. En ik die er zo naar uitkeek om de heerlijke stemmen van Hiroki Yasumoto en Noriaki Sugiyama te horen ):

    Ken je die Hetalia Seiyuu event van 2010? Ik vind die echt geweldig! Dat is een event waarbij alle stemacteurs van de personages op een podium staan en anderhalf uur lang een 'event' houden. Echt leuk om die stemmen erachter te horen :') En de personen zelf zijn gewoon geniaal, hierdoor ben ik meer van Japan en Frankrijk gaan houden :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Haha ja, die heb ik helemaal op Youtube bekeken. C:
    Ook een stukje van de event van 2011, namelijk dit.
    Ik zweer dat ik de hele tijd liep te "kyaaaaa~"-en :Y)

    Ninth schreef:
    Haha ja, die heb ik helemaal op Youtube bekeken. C:
    Ook een stukje van de event van 2011, namelijk dit.
    Ik zweer dat ik de hele tijd liep te "kyaaaaa~"-en :Y)

    Jaaaaa, die ken ik ^^ Inue-kun is echt een schatje ^^ En Noriaki al helemaal ^^
    Ken je deze trouwens ook al? Hierdoor vond ik Japan een stuk leuker :p


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hahaha ja, dat einde. :'D
    Geniaal.

    Ik heb gisteren season 1 en 2 afgekeken, op dit moment ben ik groot fan van Duitsland. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    voetbal word ook een stuk leuker als je vanuit Hetalia-perspectief kijkt... zo keek ik net deze wedstrijd XD


    XD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    voetbal word ook een stuk leuker als je vanuit Hetalia-perspectief kijkt... zo keek ik net deze wedstrijd XD


    XD

    Moet je voorstellen hoe ik gister voetbal keek van Nederland tegen Denemarken.


    Behalve die tussenstand dan, dat was van een eerdere wedstrijd.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zal al helemaal leuk zijn als de wedstrijden er zo uit komt te zien ^^


    Credendo Vides