OVER DE WEDSTRIJD:
Dit is een songtekstenwedstijd, waarbij je dus iedere ronde een eigen songtekst moet schrijven. Er kunnen maximaal 10 mensen aan meedoen, en elke ronde zullen er 2 mensen afvallen. Dat betekent dat er 5 rondes zullen zijn, waarvan de laatste ronde de finale is die tussen 2 mensen gaat. Iedere ronde duurt 2 weken. De opdrachten worden hier vermeld, maar ook in de story waarvan je verderop in dit topic de link vind.
PRIJS:
De winnaar van de songtekstenwedstrijd kan naar mij een link sturen van een van zijn/haar creaties. Deze link zal ik vermelden bij al mijn stories, en komt ook 2 weken op mijn profiel te staan.
VERDERE REGELS:
- Inschrijven doe je hier, in het topic. Denk wel goed na voor je - je inschrijft, want als je er aan begint is het wel zo leuk om het ook helemaal af te maken.
- Laat het hier even weten als je - je username veranderd hebt.
- Iedere ronde duurt, zoals al eerder gezegd, 2 weken.
- Uitstel vragen mag, maar dat moet wel 24 uur voor de inleverdatum gebeuren.
- Als je de opdracht niet op tijd inlevert, word je uitgeschreven.
- Stuur je opdrachten in een privébericht naar mij, of plaats een link in dit topic.
- Je hoeft er niet bij te zingen of zoiets, het gaat alleen om de tekst.
- De story.
DEELNEMERS:
1. NewStyle
2. MirLiam
3. Criminiall
4. Pronks
5. tialdaatje
6. MyMisery
7.
8.
9.
10.
OPDRACHTEN:
Opdracht 1
Schrijf een nieuwe tekst op een al bestaand liedje. Welk liedje dat is, mag je zelf beslissen, maar zorg wel dat je tekst ergens over gaat. Minimaal 2 coupletten en 1 refrein, maar het hele nummer bewerken mag ook.
Tip: Let op zinsbouw.
Inleverdatum: Komt nog.
WEDSTRIJD GESLOTEN WEGENS TE WEINIG INSCHRIJVINGEN. DE WEDSTRIJD GAAT DUS NIET DOOR, IEDEREEN IS UITGESCHREVEN.
[ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 13:27 ]
The universal language of art.