• Ja, ik ben het gewoon even zat.

    De dag wàs leuk, want ik hoorde dat mijn laatste twee lesuren zouden uitvallen. Ik natuurlijk blij, want alles is beter dan tot vier uur les hebben.
    Zit ik dus op fiets, krijg ik opeens een sms'je dat de leraar wél op school is en dat ze gewoon les hebben.
    Ik weer naar school (ik was nog niet zo ver) en de hele les uitgezeten.
    Nou was dus blijkbaar die leraar helemaal pissed geworden op onze klas (ik was niet bij de preek, gelukkig) en zat hij allemaal te zeiken dat we helemaal niet naar de receptie mochten luisteren (we hadden het daar gevraagd) en op Magister moeten kijken.
    Die man weet niet wat hij zegt! In Magister staat óf niks, óf onzin, waar niks van klopt.

    Aangezien ik dus al pissed was, ging ik dus chagrijnig, om vier uur, terug naar huis. Wil ik de brug op fietsen, staat daar een tuthola van 12/13 jaar met d'r wannabe-boyfriend. Nou, tegen dat gastje had ik niks, die stond netjes aan de kant, in de berm.
    Maar mevrouw had de fiets midden op het fietspad geparkeerd...
    Ikzelf kon er wel langs, maar het is gewoon irritant. Dat weet iedereen... En er kwam ook een brommer aan, en die kon er ook moeilijk langs.
    Ik heb dus haar heel even duidelijk gemaakt dat ze misschien haar fiets aan de kant moest zetten. Wat zij verder zeiden, weet ik niet, ik had mijn oortjes in :W

    Nog wat later, ik was al in mijn dorp, fiets ik gewoon normaal over straat, netjes aan de kant. Komt er heel even een auto aanrijden die me geweldig afsnijdt! Er kwam niemand aan van de andere kant!

    Ja, geweldige dag. >.<

    Iemand een betere dag gehad?


    Deep inside, I've never felt alive

    Nope. Mijn dag was klote.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nee, helaas niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Awh, ik heb medelijden met je. D': Ik haat arrogant mensen die denken dat de hele weg van ze is, ugh.
    Ik had een natuurkunde-toets waarvan ik de helft niet heb ingevuld, dus dat wordt weer een onvoldoende, maar de rest van mijn dag ging wel redelijk. ;3


    Great minds think alike.

    Nuh, zet je eroverheen. Je bent dus chagrijnig over een preek die jij niet eens hebt meegekregen? Ik snap wel dat je er chagrijnig van word dat je alsnog tot 4 uur les hebt, daar zou ik ook flink van balen, maar de rest? Come on, zet je erover heen en enjoy life. Laat je dag niet verpesten door zulke dingetjes.


    Your make-up is terrible

    Negligible schreef:
    Nee, helaas niet


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik had een dag vol met geïrriteerde leerkrachten omdat het bijna examens is en ze ons nog vol moeten proppen met leerstof in een heel korte tijd.
    Daar wordt je pas chagrijnig van >.<


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn dag ging wel. De pijn viel vandaag - gelukkig - mee, vergeleken met andere dagen & ik had een heel kort dagje 8.30 - 12.15. Daarentegen heb ik super veel huiswerk voor GVO en zit ik morgen tot half 6 .. 7 uur/half 8 thuis dus.


    To infinity and beyond •

    Assassin schreef:
    Nuh, zet je eroverheen. Je bent dus chagrijnig over een preek die jij niet eens hebt meegekregen? Ik snap wel dat je er chagrijnig van word dat je alsnog tot 4 uur les hebt, daar zou ik ook flink van balen, maar de rest? Come on, zet je erover heen en enjoy life. Laat je dag niet verpesten door zulke dingetjes.

    Ik ben niet chagrijnig van mijn leraar.
    Ik word chagrijnig van mijn school die lesuitval niet goed doorgeeft. Wat dus al meerdere keren is gebeurd.


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    Nuh, zet je eroverheen. Je bent dus chagrijnig over een preek die jij niet eens hebt meegekregen? Ik snap wel dat je er chagrijnig van word dat je alsnog tot 4 uur les hebt, daar zou ik ook flink van balen, maar de rest? Come on, zet je erover heen en enjoy life. Laat je dag niet verpesten door zulke dingetjes.

    Dat is wat ik dacht eigenlijk ;x Als je hier al chagrijnig van wordt..


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ja, ik ben vrij van school. Klote lelaren was er niet om me heen. Maar gusteren wel


    -

    Join the club!
    School was vreselijk
    Mijn moeder ligt dwars , ze wil opeens niet meer dat ik van school verander.
    En op huiswerkbegleiding heb ik mijn toetsweek planner gemaakt en die is niet normaal vol, ik heb 13 toetsen over 6 dagen en ook nog les
    En op de terugweg regende het keihard


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat een dom wicht. (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    That sucks.. Daar kan ik me nou ook zo aan irriteren.
    Mijn dag was best wel oké, tot tien minuten geleden. Net toen ik de badkamer in wilde gaan, glipte mn broertje langs me en die is nog wel even bezig. Ook kan hij zijn deur niet fatsoenlijk dichtdoen waardoor die deur de hele tijd klappert. En dan moet ik opstaan en die deur dichtdoen. heel erg irritant. Maarja c:


    Me so good.

    Ik had dat in de eerste altijd. De roosterwijzigingen stonder er pas om 7:20 op altijd, en ik vertrek om 7:00/7:10. En onze engels les viel 50% van de tijd uit dus ik heb zóoo vaak de eerste 2 uur op school gezeten met nog een groep kinderen.

    Maar goed.. ik viel bijna in slaap tijdens Frans aangezien ik als ik tot 12 uur doorwerk ik te druk in mijn hoofd ben om in slaap te kunnen komen dus heb ik iedere dag maar 4 uur slaap..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik moet de hele dag tegen zo'n kind aankijken. :') Yay, daar word ik ook zo vrolijk van, ja.


    Pshht, I'm an angel undercover.