• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.

Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

De Villa

Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer

Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc

In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!

I'm finally back, Finally after a Year break

HurtedHeart schreef:
    [who wanna meet May?]

[Mijn personage kan wel ;3]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:44 ]

“Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

May Violet Grey
    Er komt een jongen naar beneden. Hij zag er leuk uit. Ik glimlach en sta op. Ik loop naar hem toe en laat mijn stralend witte tanden zien. 'Heey ik ben May.' Zeg ik speels. Ik was hier gekomen om het gezellig te maken. Helemaal los te gaan. Ik had 4 pakjes condooms mee. Misschien wel meer. Dit huis was geweldig voor feestjes maar we gingen ze hier geven. Zeker weten.

[ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:40 ]

Robin Daniel Hastings
    Ik sleep mijn koffer met veel moeite op het bed wat meteen indeukt onder het gewicht van mijn koffer. Ik laat mijn blik over de buitenplaats glijden terwijl ik door het raam in mijn slaapkamer kijk. De kamer zelf is mooi ingericht met veel basic lichte zomertinten waar iedereen vrolijk van wordt. Ik laat mijn kamer voor wat het is een begin richting de trap te lopen. 'Heey ik ben May.' hoor ik een meisjesstem zeggen. 'Robin.' zeg ik als in eindelijk beneden ben gekomen en steek mijn hand naar haar uit terwijl ik haar een half schuine glimlach toewerp.

Zacky

Ik keek even verbouwereerd naar de jongen die zich voorstelde aan May nog voor ik de kans had gezien mijn eigen naam te zeggen.
    'En ik ben Zack,' zeu ik vlug, zodat ik niet direct weer buiten het gesprek zou worden gesloten.
    Vriendschappen sluiten was voor mij al moeilijk genoeg.

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Lana Juana Lancaster
    Het werd een beetje druk in de villa. Er waren 2 jongens en een meisje. De meid heette May en de andere Robin en Zack over ik gehoord had. Nieuwsgierig liep ik naar ze toe. Waarschijnlijk hadden ze niet door dat ik achter hen stond. 'Wow, we zijn er net en nu al achter de meiden aan.' Zei plagend. Ik lachte even.'Grapje. Ik ben Lana.'

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

May Violet Grey
    'Robin.' Zegt een jongen die me een hand geeft en me een schuine glimlach toewerpt. 'En ik ben Zack.' Zegt een andere jongen die erbij gaat staan. Ze zagen er niet verkeerd uit. Ik had het misschien wel voor het kiezen. Nu maar hopen dat de rest van de mensen hier ook jongens waren, maar er kwam ook een meisje bij staan. 'Wow, we zijn er net en nu al achter de meiden aan.' Zei het meisje Ze lachte even.'Grapje. Ik ben Lana.' Stelde het meisje zich voor. Ik grijnsde even speels. 'Niet dat ik het erg zou vinden.' Zeg ik speels. 'En prettig kennis te maken me jullie.' Zeg ik dan vriendelijk. Ik had geluk dat ik spontaan geboren was. Toen ik klein was liep ik altijd op iedereen af om me voor te stellen. Best wel beschamend eigelijk.

Chayenne

Als ik uit het vliegtuig stap en snel de dichtsbijzijnde taxi aanhoud, gooi ik mijn koffer in de achterbak en plof neer op de achterbank. Wat een lange en saaie reis was dat zeg. Ik kijk uit het raam als de chauffeur door het verkeer heen flitst. Grote huizen en villa's vallen me op. Als de chauffeur stopt schrik ik even van de verbazing. Wauw, zou ik hier de komende tijd gaan doorbrengen? Ik loop het huis binnen en zie al wat mensen staan. Wat verlaten zet ik mijn koffers neer en kijk rond.

[Wie komt met Chayenne praten?]

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

{Waar kan Jason heen? ^^}

Don't be like the rest of them, darling

{Stuur m maar naar Chayenne in de woonkamer =)]

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

[Iedereen mag naar May Robin Zack en Lana komen als je dat wilt :D!]

[Ik reageer morgen pas. Ik moet voor Taaldorp leren. -shoot me (cat)-]

RainbowShine schreef:
    [Ik reageer morgen pas. Ik moet voor Taaldorp leren. -shoot me (cat)-]

taaldorp Duits toevallig?

adores schreef:
    (...)
    taaldorp Duits toevallig?

[Engels, Frans én Duits op 1 dag(cat)]