• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Joshua Christopher Maxwell
    "Ja wel maar kan alleen niet lang snel rennen" antwoord ik. "Zullen we wat gaan doen?" vraagt ze nadat ze opstaat. Ik sta ook op. "Sure, wat wil je gaan doen dan?" vraag ik. Ik hoor mijn mobiel gaan, ik kijk op het schermpje en als ik zie dat het mijn moeder is stop ik hem terug in mijn zak. Ik hoef haar niet te spreken. Niet nu ze van plan is de trouwen met die klojo die mijn vaders plek wilt innemen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Sure, wat wil je gaan doen dan?' vraagt Josh. Voordat ik antwoord kan geven gaat zijn mobiel af maar nadat hij op het schermpje heeft gekeken stopt hij die weer in zijn zak.
    'Wie was dat?' vraag ik terwijl ik alvast naar de deur loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "Wie was dat?" Ik volg Evelin naar de deur. "Mijn moeder" antwoord ik. Hij gaat weer af en nu zie ik dat het zíjn nummer is en die neem ik dus al helemaal niet op. "en mijn moeders nieuwe vriend" mijn kaak verstrakt iets. "Wat gaan we doen" ik kietel zacht in haar zij ten teken dat ze door moet lopen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Mijn moeder,' zegt hij. Zijn mobiel gaat weer af. 'En mijn moeders nieuwe vriend'. Zijn kaak verstrakt dus ik besluit maar niet verder te vragen. 'Wat gaan we doen?'
    Als hij zachtjes in mijn zij kietelt lach ik even en loop ik verder. 'We zouden naar het strand kunnen gaan?' stel ik voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "Strand? Ik heb net mijn zwembroek uit...Laten we anders gewoon even gaan wandelen, de omgeving verkennen enzo" Ik loop alvast naar buiten, waar mijn telefoon weer gaat. "wat?!" vraag ik geïrriteerd als ik opneem. "Why the big mouth" hoor ik me moeder net zo geïrriteerd vragen. "i'm on vacation to be gone from y'all not to be called every now and then" snauw ik. Mama zucht diep. "I wanted to tell you something" zegt ze. "What?" vraag ik. "i'm pregnant..." Ik laat de telefoon bijna uit mijn hand vallen. "You're kiddin right?" vraag ik. "no hun" Ik bijt boos op mijn lip. "your getting a abortion right?" vraag ik al weet ik het antwoord al. "No Chris, Daniël and i want to keep this child" Mijn mond zakt een stukje open. "You're gross you know that? you disgust me" zeg ik met veel walging in mijn stem. "Chris, your dad died, it's time you get over it Honey" zegt mam. Ik hang op en kan nog net een vloek onderdrukken. Hoe erg kun je papa verraden? hij is pas drie jaar overleden


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Strand? Ik heb net mijn zwembroek uit...Laten we anders gewoon even gaan wandelen, de omgeving verkennen enzo,' zegt hij.
    We lopen naar buiten maar zijn telefoon gaat alweer.
    Ik doe mijn best om niet mee te luisteren met het gesprek maar vang wel wat woorden op.
    Als hij weer heeft opgehangen kijk ik hem twijfelend aan. 'Gaat het?' vraag ik voorzichtig waarna ik op mijn lip bijt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zacky

    Ik keek naar haar gezicht en vroeg me af waarom ze mij zo aankeek. Met haar tanden op haar lip en met haar andere hand in haar haren. Ik hoopte niet dat dit haar versierpogingen bettoffen, want dan mocht ze nog wel even haar best doen.
    Ze was leuk, maar ik was nooit zo snel hoteldebotel van meisjes en moest ze altijd wel even een beetje leren kennen.
    'Voor de fun is toch meestal het leukste,' vond ik. 'Heb je voorbeelden of zo?'
    Even stond ik perplex van mijn eigen sociale vaardigheden, maar prees mezelf erom en glimlachte haar vriendelijk toe.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Chayenne

    'Uhm ja ik heb wel wat dingetjes op mijn iPod staan.' zei ik toen hij vroeg of ik voorbeelden had. 'Ik laat ze vanavond ofzo wel zien oke?' vroeg ik glimlachend. Ik klom het water uit en liep richting een strandbedje waar ik mijn handdoek op uit had gespreid. Daarna ging ik erop liggen en genoot ik van de warme zon. 'Blijf je daar zitten of kom je naar hier?' vroeg ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Joshua Christopher Maxwell
    "Gaat het?" vraagt Evelyn en ze bijt op haar lip. Ik zucht even en haal mijn hand door mijn gemilimeterde haar. "Ik weet het niet, ik denk het wel" zeg ik. Ik vraag me af hoe mijn broertje Jordan zich voelt. Hij kan het wel aardig met Daniël vinden maar ik denk niet dat hij dit erg leuk vind aangezien hij net zoals ik een hele geweldige band met mijn vader. Ik kijk Evelyn even aan en bijt dan ook op mijn lip


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zacky

    'Prima.' Ik haalde mijn schouders op.
    Ook ik klom uit het water en maakte het mezelf gemakkelijk op een van de bedden en legde mijn handen onder mijn hoofd.
    De zon brandde op mijn buik, maar ik stoorde me er niet aan. Het heerlijke weer deed me veel goed, merkte ik en ik was blij dat ik deze kans niet had laten schieten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Gabumon schreef:
    Simon Elijah Blake

    Mijn mond ging half open. Een beetje water kwam in mijn mond, net zoals de tong van May. Speelse likte ze langs de mijne. Ik voelde haar hand door mijn haren en glimlachte tegen haar lippen aan. Mijn handen omklemde nog steeds haar nek. Zachtjes wreef ik met mijn duim over haar keel. Af en toe duwde ik heel zachtjes speels. Hoe zou ze reageren erop? Ondertussen liet ik mijn tong spelen met die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik zette mijn zonnebril op en draaide even mijn hoofd zijn kant op. Hij lag met zijn handen onder zijn hoofd en mijn blik gleed even af naar zijn gespierde lichaam.
    'Waarom had jij je eigenlijk hiervoor ingeschreven?' vroeg ik zachtjes toen ik merkte dat ik teveel naar hem aan het staren was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zacky

    'Een vriend van me vertelde erover,' antwoordde ik. 'Hij ging echter al weg met zijn vriendin, dus heb ik het maar gedaan.'
    Had ze nou naar me zitten kijken?
    'En jij dan?'

    {Origineel... NOT}


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Evelyn Farah Winter
    'Ik weet het niet, ik denk het wel,' zegt Josh. Hij kijkt me aan en bijt even op zijn lip.
    Ik pak zijn hand vast en knijp er even zacht in waarna ik zijn hand weer los laat. 'Als je er over wilt praten moet je het zeggen,' glimlach ik vriendelijk. 'Zullen we anders ergens iets gaan drinken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'En jij dan?' vroeg hij. Hij had het dus gehoord van een vriend. 'Ik weet niet meer precies, volgens mij kwam mijn moeder ermee, ze had het ergens gelezen en vond het wel iets voor mij.' dacht ik hardop na, 'Dus ja, toen dacht ik, waarom niet eigenlijk? Een gratis vakantie in een mooie villa is nooit verkeerd toch?'

    [Not original at all :')]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.