Hi(doeg)
Ik heb sinds kort(vandaag ) besloten dat ik een nieuw verhaal ga schrijven over te Hunger Games( De hongerspelen). Ik heb dus ook Tributen-stylisten-een spelmaker- mentor- en nog meer dingen nodig. Ik hoop dus dat jullie mij zouden kunnen helpen. Ik heb echt een geniaal idee(niet opschepperig bedoelt hoor ) Maar dat vind ik tenminste. Oke, dus een korte samenvatting.
Het is de 100e hongerspelen, de vierde kwartskwelling dus. Duizende mensen staan te wachten op president Snow, die gaat uitleggen wat hier komt. De kwartskwelling houd in: In een normale Hongerspelen mogen alleen kinderen vanaf 12 tot 18 meedoen. Dit jaar mag iedereen boven de 18 en onder de 12 meedoen. Dus kinderen van 1 of oude mensen van 80 mogen meedoen. Kinderen van 12 tot 18 mogen echter zich alleen vrijwillig aanbieden. Tadaaa, ik vond 'm best goed. Dus het is de bedoeling dat je ook oudere of jongere mensen bedenkt. Ik heb wel bedacht dat de jongste speler 7 is. het liefst niet daar onder want dan klopt het verhaal niet meer.
Mensen die ik nog nodig heb:
District 1- Man en vrouw
District 2- man en vrouw
District 3-Manen vrouw
District 4- Man en vrouw
District 5- Man en vrouw
District 6- Man en vrouw
District 7- Man en vrouw
District 8- Man en vrouw
District 9-Manenvrouw
District 10- Man en vrouw
District 11-Manenvrouw
District 12- Man en vrouw
Voorbereidingsteam District 9-
man- ...
vrouw- ...
vrouw-...
Stylist District 9-
man/vrouw(maakt niet uit)-
Mentor District 9-
Man/vrouw-
Spelmaker-
man/vrouw-
Invullijst:
Rol:
Naam:
Bijnaam:
Volledige naam:
Uiterlijk(foto):
*District:
Familie en vrienden:
>*Boete(beschrijving van hoe de boete ging):
>*Wapens:
Leeftijd:
Karakter:
Sociale laag:
>*Mag hij/zij dood in het bloedbad?:
Extra(wat ik ben vergeten dus ):
Alles met een * hoef je niet in te vullen als je een stylist of spelmaker of iemand van het voorbereidingsteam maakt! Alles met een > hoef je niet in te vullen als je een mentor maakt!
Veel succes <3
Ps. Dat hele verhaal van Katniss is niet gebeurt! Nou ja, in mijn verhaal ging Peeta gewoon dood en is Katniss de enige winnaar.
[ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 14:45 ]
What do we say to the god of death? ''Not today.''