• hee
    ik zit nu al zo'n 7 jaar op korfbal maar bijna iedereen die k ken die nie op korfbal zitten vinden net nix.
    vind jij het wel of nie leuk zeg het ff ;).
    ook ff waarom wel en nie.
    Xx

Ben zelf echt té lui voor woorden dus ik hou van zowat geen enkele sport, maar een paar vriendinnen van me doen het wel :)

BAM!

zal wel leukzijn, het was toch zoiets als basketbal???

Ligt and Darkness are both very different..

Nou, ik bak er niet veel van :P

Bellice

Ik heb erop gezeten.. van een afstand lijkt het zwaar kut.. maar als je het doet is het best leuk.. een teamsport .. erg gezellig.. Maar ik heb er ook 8 jaar opgezeten en ik vond het super!:).. en korfballen zijn dus way more beter dan voetballers.. want korfballen krijgen veel hardere duwen, schoppen en meppen voor de kiezen en huppelen dan gewoon weer door:P.. dus ik vind.. dat korbal rockt!xD

je hebt idd groot gelijk ;) vooral op kunstgrag is dat zo ;) als je dan val heb je grote brand wonden;)

ken k niet... :S

ken k niet... :S

alezja xD kheb er wel nog van gehoord maar kzou niet weten hoe k moet aan beginnen ofzo..

ik had vroeger een vriendin (is nu geen vriendin meer) en zij zat op korfbal en ik ging meetrainen
    en als ik heel eerlijk ben het is niet mijn ding basketbal is meer iets voor mij(A)
    maar hobby gedoetjes verschillen(A)

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

ik had vroeger een vriendin (is nu geen vriendin meer) en zij zat op korfbal en ik ging meetrainen
    en als ik heel eerlijk ben het is niet mijn ding basketbal is meer iets voor mij(A)
    maar hobby gedoetjes verschillen(A)
    gelukkig wel want als iedereen het zlefde leuk zou vinden word het ook een beetje saai;)

kvind het stom >.

kvind het stom >.

ik heb het ook gedaan heel ff en het is best coowl hoor;)

bla bla bla

ik heb er ff denken.... 6 jaar opgezeten. maar nu ben ik er al een jaar af. want vond het niet meer zo leuk en had het al zo druk.
    xxx me

Cause you're amazing, just the way you are<3

Mijn broertje zit er op !

Hij zit nu in de D2 maar volgend jaar gaat hij naar de C..

Mijn vader zat er eerst op maar nu niet meer..

Ik zit kan niet met korfballen, voetballen, honkballen, basketballen enz. overweg, dus ik blijf lekker dansen en fitnessen :P

Ik vind het wel leuk om te doen, maar niet te vaak, xD. Dus toernooien sucken, op school vooral. Mja, houd sowieso niet van sport, zeker niet van balsporten