Wat is het weer's lang geleden dat ik een K topic heb gemaakt. maar ik ben de ruzie - die al sinds februari bezig is- gewoon kots beu. daarom stuurde ik haar een sms.
Ik ben 't Y. ik weet dat dit mischien raar aankomt maar ik vindt dat wij iets moeten doen aan deze ruzie. Het heeft al lang genoeg geduurd en echt al onze vriendinnen leiden hieronder.
H en S zijn het beu en ook de leerkrachten. Ik weet dat je mijn vriendin niet wilt zijn, zelf wil ik het ook niet maar wij moeten niet alleen aan ons eigen denken maar ook aan iedereen, Nee ik slijm niet ik ben gewoon deze ruzie kots beu.
Ik heb dit rond 15:15 gestuurd en nog steeds geen antwoord, ik dacht dat ze geen beltegoed had dus belde ik haar maar ze nam niet op.
Ik sprak nog een berichtje in
Hallo ik ben't Y. Ik belde daarjuist meet H en S en ze vinden dat ik groot gelijk heb. Ik doe dit omdat ik het echt beu ben en H en S willen gewoon dat deze kinder achtige ruzie wordt opgelost. okéé dan daag.
Eigenlijk ben ik trots op m'n eigen en m'n vriendinnen ook.
Alleen moeten we aftwachten op haar antwoord - waar ik nu al mss 1 uur op wacht-
Dit was het laatste dat ik eigenlijk kon doen om onze vriendschap te redden.