• Ja, ik verveel me en ik zou dus graag wat verhalen lezen.
    - Niet te veel hoofdstukken
    - Nederlands (Engels gesproken mag wel..)
    - Wel graag een verhaal waar ook echt aan geschreven wordt.

    Wat ik lees:
    - Justin Bieber
    - Doctor Who
    - The Vampire Diaries
    - Fantasy doet het altijd goed
    - Horror/ Thriller
    Moet dan wel echt goed zijn en ook echt 16+

    Wat ik NIET lees:
    - One Direction
    - HP, TH, HG
    - Van die kleffe, romantische verhalen


    Believe in yourself.


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    Deze maand heb ik het druk met school dus ik kan niet beloven dat ik iedere week iets online zet, maar ik kan je wel zeggen dat ik echt aan dit verhaal schrijf.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ah, dat verhaal was ik dus aan het zoeken! Ik had echt geen idee meer hoe het nou heette.. Abo <3


    Believe in yourself.

    Geen idee of je het leuk vind, ik heb het eerste hooftstuk nog niet gepost maar komt waarschijnlij deze week

    The wind trough my hair, the ground beneath my feet,
    The earth were I walk on, the air that I breath...

    Wan't to be free like a wild horse,
    To take me to places that I can't reach..

    I was born here, in this place that would come to be called the Old West, but to my kind the land was ageless. It had no beginning and no end, no boundary between earth and sky. Like the wind and the buffalo grass, we belonged here. We would always belong here. They say the mustang is the spirit of the West. Whether that West was won or lost in the end, you'll have to decide for yourself.


    #Nederlands geschreven
    # Onbekende personen, Wild West & Indians
    # Somige stukjes uit de film Spirit,
    Stallion of the cimarron

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

Ik ben opgegroeid met films uit het Wilde Westen, en muziek en ik vind het allemaal geweldig <3 Dus ja, ik vind het zeker leuk! Abo <3


Believe in yourself.

Ardeat Vite


1450- Alyson Eliza Myers en Jerry Michael Myers wonen samen met hun stiefvader en moeder in Renfrew in Scotland. Renfrew is omringt door bossen en heuvels. Met ze vieren wonen ze in een huis dicht bij het kasteel. Ze hebben meer luxe dan de meeste mensen in de stad. 5 jaar terug woonde ze nog ergens anders. Het huis was van hout en ze hadden het net zo als iedereen. Het huis werd verwoest door een brand, dat veroorzaakt werd door een omgevallen kaars. De vader, Edmund kon het huis niet op tijd verlaten. Iedereen weet dat het een ongeluk was, maar 1 iemand is er van overtuigd dat haar vader is vermoord door haar nieuwe stiefvader Joseph. Ze heeft het alleen nog nooit aan iemand verteld.
Vervolgens gebeuren er rare dingen in de stad. Mensen krijgen de griep. Sommige mensen denken dat het weer het tijd van het jaar is, maar de meeste zijn vergeten dat de griep een paar maanden geleden al veel mensen hebben gekregen. Zo verdwijnt er een vriend na het feesten. Hij is terug gevonden en kan zich niets meer herinneren. Hij is niet de enige. Steeds meer mensen hebben last van geheugen verlies en als gevolg de griep. Een belangrijke brief wordt gestolen en de dader herinnert zich daarna niets meer. Steeds meer mensen praten over ene ‘hem’. Niemand weet wie hij is en wat hij wil. Hij trekt Alsyon naar zich toe om haar te kunnen gebruiken. Allebei hebben ze 1 ding gemeen: Ze willen wraak. Ondertussen merkt Jerry dat er iets raars met zijn zus aan de hand is. En wat heeft het oude verhaal: de zoon van de duivel er mee te maken?
Wraak wacht hier zoet te worden en zoet word het.


“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Daar heb ik al abo op, hihi <3 Moet alleen nog verder lezen!


Believe in yourself.

Wolfsbane schreef:
Daar heb ik al abo op, hihi <3 Moet alleen nog verder lezen!

Lol, wist ik niet :W
-Be ik de enige die merkt dat de berichten aan de onderkant een beetje uitgerekt zijn in dit topic?-


“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

RainbowShine schreef:
(...)
Lol, wist ik niet :W
-Be ik de enige die merkt dat de berichten aan de onderkant een beetje uitgerekt zijn in dit topic?-

Haha (: En nee, je bent niet de enigste!


Believe in yourself.