• En dat is een redelijk wonder voor mij, vroeger tekende ik best vaak maar ik heb al zo'n drie jaar niet meer getekend eigenlijk. Maar ik moest wachten op een download en wilde niets anders doen, dus ging ik tekenen. Dit was het resultaat.


    I know, het hoofd is te groot en je moet eigenlijk alleen op de linkerkant letten omdat rechts altijd mislukt haha. En ik kan ook geen handen tekenen dus die zijn niet inbegrepen. In totaal heb ik er ongeveer een half uurtje over gedaan.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 17:32 ]


    Your make-up is terrible

    Dat heeft ze dus op het blaadje getekend met het vermoorde papiervretertje (cat)
    Maar ik vind hem goed gelukt hoor Niksel :Y)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 17:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik vind hem goed
    whahhahaahha
    goed gelukt:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vind het nog goed gelukt..
    Mij zou het alleszins niet lukken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik vind het nog goed gelukt..
    Mij zou het alleszins niet lukken


    Nuh, ik vind het meer op een kindertekening lijken haha.


    Your make-up is terrible

    Goed gelukt (: Als ik wat tips mag geven? ;p
    Haar haar heb je iets te ver omlaag getekend, dan bedoel ik dat het haar 'plat' op het hoofd ligt. Als je die lijn ietsjes omhoog schuift klopt het meer qua verhouding.
    Haar kin is ook een beetje te lang. Misschien kun je de volgende keer met een rondje als hoofd beginnen (ik weet niet of je dat gedaan hebt, kan ik niet zien) en vanuit daar de kin tekenen.

    Dat het hoofd te groot is, is niet storend ;] Bij manga maakt dat eigenlijk weinig uit ;p Verder een goede tekening!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Assassin schreef:
    (...)

    Nuh, ik vind het meer op een kindertekening lijken haha.

    Ja, een kindertekening van een persoon met dicht tegen elkaar gedrukte borsten waarbij net een lintje over de tepels gaan. Hmhm, heel erg kinderlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, een kindertekening van een persoon met dicht tegen elkaar gedrukte borsten waarbij net een lintje over de tepels gaan. Hmhm, heel erg kinderlijk.


    Hahahahah


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Doitsu schreef:
    Goed gelukt (: Als ik wat tips mag geven? ;p
    Haar haar heb je iets te ver omlaag getekend, dan bedoel ik dat het haar 'plat' op het hoofd ligt. Als je die lijn ietsjes omhoog schuift klopt het meer qua verhouding.
    Haar kin is ook een beetje te lang. Misschien kun je de volgende keer met een rondje als hoofd beginnen (ik weet niet of je dat gedaan hebt, kan ik niet zien) en vanuit daar de kin tekenen.

    Dat het hoofd te groot is, is niet storend ;] Bij manga maakt dat eigenlijk weinig uit ;p Verder een goede tekening!


    Ik had echt werkelijk geen idee waar ik met dat haar moest beginnen aan de bovenkant hahaha. Ik had al eerder wat geprobeerd, verder naar boven maar weer uitgegumt omdat ik vond dat het er raar uitzag. Maar je hebt wel gelijk, het ligt te plat.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik had echt werkelijk geen idee waar ik met dat haar moest beginnen aan de bovenkant hahaha. Ik had al eerder wat geprobeerd, verder naar boven maar weer uitgegumt omdat ik vond dat het er raar uitzag. Maar je hebt wel gelijk, het ligt te plat.

    Ja, ik teken zelf ook manga, vandaar dat ik daar op let ;]
    Maar dan weet je dat voor de volgende keer, je moet het zo zien, er zit nog een schedel onder. Dat haar moet érgens uit komen, dus zit het in een 'ruime' boog over haar hoofd :]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, een kindertekening van een persoon met dicht tegen elkaar gedrukte borsten waarbij net een lintje over de tepels gaan. Hmhm, heel erg kinderlijk.


    Shhhhht.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, een kindertekening van een persoon met dicht tegen elkaar gedrukte borsten waarbij net een lintje over de tepels gaan. Hmhm, heel erg kinderlijk.

    Haha x'D.
    Vind het lichaamsfiguur mooi :]. 't Zou waarschijnlijk vetter zijn als er ook nog schaduwen in gooit, maar ja dat kan altijd nog.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    (...)
    Haha x'D.
    Vind het lichaamsfiguur mooi :]. 't Zou waarschijnlijk vetter zijn als er ook nog schaduwen in gooit, maar ja dat kan altijd nog.

    Schaduwen zijn echt moeilijk (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het ziet er goed uit.
    Blijf oefenen C:


    I'm not short D: I just live in a big world

    Mooi! ^^
    Het is uit je hoofd, toch? :3
    Want ik wil dit dus ook zo graag kunnen, ik faal in dit soort dingen namelijk. Ik ben best goed in natekenen maar om zelf iets te verzinnen... nope. (no_chears)

    Alucard schreef:
    Mooi! ^^
    Het is uit je hoofd, toch? :3
    Want ik wil dit dus ook zo graag kunnen, ik faal in dit soort dingen namelijk. Ik ben best goed in natekenen maar om zelf iets te verzinnen... nope. (no_chears)


    Ja, al kijk ik wel naar plaatjes voor enige begin-inspiratie etc. Maar ik teken ze eigenlijk niet meer na.


    Your make-up is terrible