• Na ongeveer 1,5 jaar deze te hebben getekend met paint:



    Leek het me leuk een nieuwe poging te doen:



    Er moet nog heel wat aan gedaan worden, want hij klopt nog niet helemaal maar tot nu toe ben ik er wel trots op..
    Ik had alleen 1 vraagje, weet iemand hoe je een plaatje op paint op kan slaan waarin hij gewoon groot & in zijn normale kwaliteit er goed uit komt?
    Want zoals je ziet is het plaatje op dit moment veel kleiner dan ik hem in paint maak & ziet hij er wat minder gedetaileerd uit..

    Gewoon 'Opslaan als" en dan opslaan in jpg/jpeg bestand :3


    Shoganai i ne~

    DrWhooves schreef:
    Gewoon 'Opslaan als" en dan opslaan in jpg/jpeg bestand :3


    Maar dan krijg ik hem heel klein in een heel groot vlak?

    pgn is vaak de beste kwaliteit en het plaatje is heel klein omdat er een groot wit stuk omheen zit. Je moet de tekening selecteren, knippen en plakken in een nieuwe paint "pagina".
    Of gewoon de zijkanten naar het plaatje trekken met de pijltjes die er aan de zijkanten komen te staan (slecht in uitleggen lol sorry)

    Tekening is mooi trouwens!! :o

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 23:36 ]


    As travars

    Cathedral schreef:
    pgn is vaak de beste kwaliteit en het plaatje is heel klein omdat er een groot wit stuk omheen zit. Je moet de tekening selecteren, knippen en plakken in een nieuwe paint "pagina".
    Of gewoon de zijkanten naar het plaatje trekken met de pijltjes die er aan de zijkanten komen te staan (slecht in uitleggen lol sorry)

    Tekening is mooi trouwens!! :o


    Nee ik snap het! Heel erg bedankt.


    Zo is hij uiteindelijk geworden..