• Het verhaal:
    Long beach is een middelgrote stad in Californië met een plaatselijke universiteit die goed aangeschreven staat, ieder jaar schrijven er zich weer een hoop mensen in voor een plaats op de campus. Slechts een selecte groep mensen heeft genoeg capaciteiten voor een plaatsje op de campus. Een plaats op de campus betekent echter wel leven in luxe en les op de vooraanstaande universiteit. De studenten wonen in grote studentenhuizen met alle voorzieningen binnen handbereik op het eerste gezicht dus een universiteit als ieder ander. Zoals jullie vast wel weten schijn bedriegt. Onder de normale studenten hebben zich namelijk een paar bovennatuurlijke creaturen gemengd die deelnemen aan het dagelijks leven van de studenten maar proberen van binnen uit de kleine maatschappij invloed uit te oefenen op de andere studenten. De eeuwige strijd tussen het goed en het kwaad leeft ook hier op de campus nog steeds voort. Jaren geleden begonnen gezanten van de duivel zich te mengen onder de studenten zij namen de gedaante aan van een alledaagse student. De campus bereikte een voorlopig dieptepunt en werd het centrum van noodlottige ongelukken, criminaliteit en onverklaarbare gebeurtenissen. Dit kon niet lang zo duren en al snel kwam hier een reactie op. Nog niet zo lang geleden vestigde een groep engelen zich op de campus en probeerde met allenmacht de mentaliteit om te zetten. Een broeiende, onderlinge vijandigheid tussen de twee groepen speelt op en de studenten zijn zonder dat ze het weten een speelbal van het gevecht geworden. De engelen moeten hard hun best doen en zich daarnaast ook nog eens houden aan de strenge regels uit de hemel maar wat als de verleiding hun toch te groot wordt? De strijdt duurt voort en identiteiten moeten geheim blijven.


    Invullijstje

    Volledige naam:
    Leeftijd: [tussen de 16 en 22]
    Engel/Demon/Mens:
    Gave: [alleen engelen en Demonen hebben een gave]
    Innerlijk: [geen ideaal personage iedereen heeft gebreken]
    Uiterlijk:
    Extra: [achtergrondverhaal/bijzondere gewoontes enz.]

    Story > Daar ben ik mee bezig. Hier ga ik nog wat extra informatie neergezet over de omgeving maar ook over engelen/demonen en studenten misschien handig om even door te lezen als je er een gaat aanmaken dan weet je wat je kunt verwachten. Verder zal ik proberen hier zo vaak mogelijk een samenvatting bij te schrijven zodat jullie op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt.



    Regels

    - Om deze RPG actief te houden graag mensen die een rol aanmaken en daarmee blijven spelen, dus niet na een dag (ook niet na drie dagen) al afhaken. Als je een tijd niet kan spelen wegens omstandigheden laat dit dan even weten dan hou ik daar rekening mee. Wil je stoppen met de RPG geef dit dan ook even door zodat we je uit het verhaal kunnen schrijven dat is wat makkelijker voor de mensen die wel doorgaan.
    - Geen ruzie's, achterbakse opmerkingen enz. buiten de RPG om. Kortweg: blijf aardig tegen elkaar
    - Naamveranderingen doorgeven
    - 16 + is toegestaan :)
    - OOC hoeft van mij niet per sé met haakjes als het maar duidelijk is dat je niet IC bent dit kan je doen door een kader om je tekst heen te zetten, tussen haakjes te schrijven of een paar regels open te laten (je schrijft je personage sowieso altijd met de naam erboven dus dit moet geen probleem zijn)
    - Maak een realistisch personage dus geen perfectie
    - Maximaal 3 personages per persoon en het liefst van verschillend geslacht en in verschillende groep (dus niet 3 vrouwelijke engelen) Stel dat je 3 personages aangemaakt hebt maar je komt met een totaal niet verder of je loopt vast, meldt dit dan ook even misschien zijn er mensen die je willen helpen en anders kunnen we dat personage ook voor je uitschrijven.
    - Iedereen mag inspringen in de RPG sluit ook geen mensen buiten. Dus stap gerust op iemand af, wil je iemand meeten vraag het dan even OOC of stuur iemand een PB. Om iedereen op de hoogte te houden zal ik proberen een korte samenvatting bij te houden in de story zodat je makkelijk weer in kunt vallen als je een dag gemist hebt.
    - Dit spreekt voor zich maar hou het spelen bij je eigen personage en beslis niet voor een ander
    - Ik maak een nieuw topic aan als het vol is en ik wijs een of twee mensen aan die dat doen als ik er niet ben dus als het topic vol is heb gewoon even geduld.
    - Zorg dat de tijd een beetje gelijk loopt ik ga niet voor iedereen voorkauwen wanneer het avond en overdag is tenzij iedereen daar behoefte aan is maar ik neem aan dat iedereen dit zelf ook wel bij kan houden
    - Ik kan hier wel neerzetten geen oneliners maar dan is het te verwachten dat er mensen zijn die met 2 regels aankomen. Het is voor iedereen heel fijn als er langere stukken komen aangezien dat voor mensen veel fijner is om op te reageren, ik wil jullie hiermee echt niet afschrikken maar ik stel een absoluut minimum in van 6 regels (vanzelfsprekend is er geen max.) . Als je dit moeilijk vindt vraag dan gewoon hulp of google even op RPG handleiding




    Personages (ik begin pas als ik vind dat er genoeg personages zijn. Het aantal jongens en meisjes wil ik graag in evenwicht hebben. Er zit geen maximum aan het aantal personages. Het aantal engelen en mensen mogen gelijk zijn, heel veel demonen zijn niet per sé nodig maar minstens 3 of 4)



    Engelen (let op: ze nemen een menselijke gedaante aan, niemand weet dat ze engelen zijn. even veel jongens als meisjes graag)

    Rosa Dianne Ellison -RainbowShine
    May Violet Grey -HurtedHeart
    Jamie Ann Mccalister -Crystallized
    Avalon Wynter Blackwood -Charybdis
    Bryson Niklaus Griffin
    Raphael Zach Verville -xMarvelous
    Ethan Blackburn -Crystallized
    Gereserveerd -TheRumIsGone > is bezig
    gereserveerd -scribere > is bezig met haar rol wegens problemen nog niet ingeleverd


    Mensen (let op: ze weten niets van demonen en engelen. evenveel jongens als meisjes graag)

    Bree Parker -Leannan
    Liat McCarthy -CandyBear
    Olivia Thorne -Appelboompje
    Judy Jade Whitefield -jaimyhoi
    Aimee Leighanne Rhodes -xMarvelous
    Raoul Roy Weaver -MinasTirith
    Silvano Raul Ercole -Guerra
    Caleb Cameron Ayden -XScaramouche
    Alex Yilmaz -HurtedHeart

    Demonen VOL

    Dunya Graham -Leannan
    Chayenna Jennifer Romano -NightShot
    Lily Caroline Billington -Aragog
    Tessa 'Tess' Lynn Felice -xFlyy
    Myla Aldene Carmen Leocadia -Guerra
    Callum Mortem Church -CandyBear
    Damon Cristiano Averes -NightShot
    Jayden Jason Brigh -HurtedHeart
    Glynn Evan Asworth -Charybdis

    [Ik kan mijn bericht niet meer vinden, argh. :l Eetsmakelijk btw.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Jaa, eetsmakelijk (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [heya guys I'm back off. Ben terug vanavond. (:]


    kindness is never a burden.

    [Ik ga ook, have stuff to do, Judy off (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crystallized schreef:
    Ethan

    'Ik heb wel een tijdje rechten gestudeerd, maar dat bleek niets voor mij te zijn.' Geef ik toe. 'En toegegeven, de studentenhuizen hier zijn een stuk mooier.' Grinnik ik. 'Heb jij al eens gestudeerd?'

    Jamie

    Zacht neurie ik het liedje Call Me Maybe mee. Ik druk mijn oortjes iets verder in mijn oor. Ik heb eigenlijk best wel honger. Misschien moet ik maar wa- Een harde botsing laat me opschrikken uit mijn gedachten. Snel grijp ik mijn mobiel en oortjes weer bij elkaar. 'Sorry! Mijn fout...'Ik kijk omhoog en kijk recht in het gezicht van Glynn. Oh, tuurlijk.


    Glynn Evan Ashworth - Demon
    "Ligt het aan mij of botsen mensen gewoon graag tegen me op?", grinnikt hij laconiek. Hij helpt Jamie overeind en zijn glimlach verdwijnt half als hij ziet dat het Jamie is. "Ben jij niet Ethan's nicht?", zegt hij, een heel stuk minder vriendelijk.


    help

    Jamie

    Een rilling trekt over mijn huid door zijn koude handen. 'Klopt... Sorry for zijn idiote gedrag. Hij lokt graag dingen uit.' Ik zeg de laatste zin iets harder, zodat Ethan het ook kan horen. Ik ontvang van hem een hatelijke blik en ik geef hem er een terug. Ik voel me hier nogal ongemakkelijk bij. Maar natuurlijk moet Jamie weer vriendelijk blijven, want ze is een engel. Oef.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Glynn Evan Ashworth - Demon
    Glynn lacht even spottend wanneer Jamie zegt dat Ethan graag dingen uitlokt. "Dat had ik echt nog niet door", mompelt hij, met een wenkbrauw opgetrokken. "Ethan en ik kennen elkaar al lang. Misschien te lang. Toch langer dan ik zou willen."

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 14:09 ]


    help

    [@Avalon je hebt weer iemand om mee te praten zie ik (: oja, en je kunt nog reageren op mij, althans, op Judy


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    'Morning, stoor ik?' zegt Avalon. Volgens mij zegt ze altijd goedemorgen, of het nou morgen is of niet. 'Ik was van plan een bad te nemen, maar anders laat ik jullie wel even alleen...'
    Ik kijk naar de bloem in mijn handen en weet hoe dit over moet komen.
    'eh....,' begin ik,' het is al 9 uur savonds, dus ehh,' ik ga over op een ander onderwerp,' weet jij of we morgen al naar college moeten? Of krijgen we eest nog een day off?' vraag ik aan Avalon.


    Avalon Wynter Blackwood - Engel
    Avalon tuit nadenkend haar lippen. "Geen idee...", zegt ze. "Ik heb morgen les, maar van jullie weet ik het niet. Misschien heb je kennismakingsdag ofzo." Ze grinnikt even en gaat zitten op haar bureaustoel, schuift die richting haar bureau en tikt iets in op de pc. "Normaal gezien zou je je lesrooster toch al moeten hebben?", vraagt ze aan Judy terwijl ze enter indrukt.


    help

    Judy Jade Whitefield
    'Normaal gezien zou je je lesrooster toch al moeten hebben?' vraagt Avalon.
    'Oja, ik weten het alweer. Ik zat in een groepje met een jongen. Volgens mij was zijn achternaam Weaver, ofzo iets? Ben benieuwd wat we dan moeten doen.' zeg ik. 'Er is toch geen ontgroeningsgebeuren hè Avalon?' zeg ik lachend. 'O, en wat moet ik nu met die bloem doen,' ik draai me een beetje in de richting van Raoul,' want aangezien je hem uit het bouqeut hebt gehaald, stop ik hem niet daarbij terug. Oja, en we hebben een nieuwe vaas nodig. Want Raoul hiero was een beetje onhandig en gooide zo die vaas om toen hij ging zitten terwijl ik aan het...' shit, ik ga haar niet vertellen dat ik graag zing en gitaar speel. Maar dan valt mijn oog op de gitaar die op me bed ligt en stilletjes wens ik dat ze die niet ziet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie

    Even weet ik niet of ik Ethan nu hoor te verdedigen. 'Ja, hij kan echt irritant zijn. Maar hij is als je hem leert kennen best aardig. Hij heeft het alleen niet zo op ehmm...' Ik denk even na. 'Je soort.' Leg ik iets zachter uit. Ik draai een roodbruine pluk haar om mijn vinger. Praten met de vijand van je neef is best wel awkward.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Avalon Wynter Blackwood - Engel
    "Zolang je niet met de dem- verkeerde mensen omgaat, denk ik het niet", mompelt Avalon terwijl ze nog wat intypt. Toen zij hier voor het eerst was, was haar ontgroeningsgebeuren niet zo heel erg leuk. "
    "O, en wat moet ik nu met die bloem doen? Want aangezien je hem uit het bouqeut hebt gehaald, stop ik hem niet daarbij terug. Oja, en we hebben een nieuwe vaas nodig. Want Raoul hiero was een beetje onhandig en gooide zo die vaas om toen hij ging zitten terwijl ik aan het...", zegt Judy.
    "Terwijl je aan het wat?" Avalons stem klinkt nieuwsgierig, maar ze wendt haar blik niet van het computerscherm af.


    help

    Glynn Evan Ashworth - Demon
    "Ook een Engel?", zegt Glynn. Er klinkt wat minachting door in zijn stem. "Awesome." Hij maakt aanstalten om haar weer voorbij te lopen en naar zijn kamer te gaan.


    [Wie wil Glynn's kamergenoot zijn? Liefst een mens of een demon. En geen meisjes XD]


    help

    Judy Jade Whitefield
    'Tot nu toe lijkt iedereen me hier aardig, dus dat ontgroeningsritueel zal wel meevallen. Raoul, ken jij hier iemand met de achternaam Weaver of zoiets? Want daar vorm ik dus morgen een "team" mee.'
    'terwijl je aan het wat?' vroeg Avalon, zonder om te kijken gelukkig. Ik wilde niet liegen tegen Avalon, dus zei ik de waarheid.
    'Terwijl ik aan het nadenken was.' dit was geen leugen, want ik dacht ook na tijdens het zingen. Maar niet over ingewikkelde eigen, meer over de gevoelens die ik voel wanneer ik zing. Ik pakte voorzichtig mijn gitaar op en zette hem snel in de kast. Het stak me, dat ik Avalon niet alles vertelde. Ondanks dat ik goed kan liegen. Dus zei ik:
    'Terwijl ik aan het zingen was, en gitaar spelen. Maar vertel dit aan niemand door want ik wil niet dat mensen me gaan opjagen als ze me willen laten stoppen met zingen.' en ik keek richting Raoul, dit was ook gelijk voor hem bedoeld. Het was lief dat hij me die roos had gegeven nadat ik voor hem gezongen had omdat hij me bloedende vinger schoon had gespoeld en een pleister om heen gedaan, maar ik wilde niet dat voor de rest iemand het wist.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie

    'Wel, het spijt me dat ik niet een of andere sadistische slet van jouw soort ben.' Sneer ik hem geïrriteerd toe. De woorden zijn over mijn lippen gekomen zonder dat ik er over na heb gedacht. Oh shit. Ik zal wel problemen krijgen. Nou, in ieder geval snap ik nu waarom Ethan een hekel aan hem heeft. Hij is sarcastisch, knap, ordeelt veel te snel, denkt dat demonen veel bete- Wacht, wat dacht ik nou net? Nevermind. De eerste dag op dit campus en nu al een vijand erbij. Lekker gedaan Jamie.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 14:35 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'