• Ik snap het even niet, jullie kennen allemaal Eurovision Song festival wel right :')
    Daar hadden ze gister bij de halve finale 'De golden ticket' gegeven aan Turkije. Maar weet 1 van jullie wat de golden ticket inhoud ? xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Geen idee, vroeg ik me ook al af.. :']


    ars moriendi

    Ik dacht dat ze gewoon bedoelde dat het de laatste kans/laatste plaats in de finale was ofzo? En dat het niet echt een hele speciale betekenis had.


    As travars

    een ticket zodat ze alsnog doorgaan ??
    mij boeit het weinig, ik volg jhet Songfestival nooit



    Waarom is het EUROvisie songfestival trouwens in azerbeidjan? Not to be a partypooper, maar dat ligt best wel ver buiten europa


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:



    Waarom is het EUROvisie songfestival trouwens in azerbeidjan? Not to be a partypooper, maar dat ligt best wel ver buiten europa

    Omdat het een groot vies politiek spelletje is! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Omdat het een groot vies politiek spelletje is! *O*


    Zoals je neus? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:



    Waarom is het EUROvisie songfestival trouwens in azerbeidjan? Not to be a partypooper, maar dat ligt best wel ver buiten europa


    omdaat zij vorig jaar hebben gewonnen, maar het is wel oneerlijk aangezien zij niet in Europa liggen

    Jakhals schreef:
    (...)

    omdaat zij vorig jaar hebben gewonnen, maar het is wel oneerlijk aangezien zij niet in Europa liggen


    Waarom doen ze sowieso mee? Zelfde geld voor rusland en al die andere landen die niet eens in europa liggen. De naam klopt niet zo.


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Waarom doen ze sowieso mee? Zelfde geld voor rusland en al die andere landen die niet eens in europa liggen. De naam klopt niet zo.


    het heeft allemaal met geld te maken
    de landen die het meeste betalen, die mogen meedoen
    en ik snap sowieso niet waarom wij uberhaupt nog meedoen, wij zijn het slechtst presterende land van het hele songfestival

    Tigger schreef:



    Waarom is het EUROvisie songfestival trouwens in azerbeidjan? Not to be a partypooper, maar dat ligt best wel ver buiten europa
    omdat ze mee in de European Broadcasting Union (EBU) zitten.. (die het eurosongfestival uitzendt..) En waarom zij daarin zitten, dat weet ik ook niet.


    Get outta my head!

    Dat betekend niks, maar ze hadden het gewoon bedacht voor de 'laatste kans' om mee te doen.