• En ik vond hem om eerlijk te zijn best tegen vallen. Wat eigenlijk heel jammer is. Toen de film bekent werd gemaakt was ik echt heel enthousiast en het leek me allemaal best leuk, maar er zat best weinig verhaal in. Het verhaal was er wel maar er zat gewoon geen lijn in.- okay, beetje moeilijk uit te leggen, haha..
    Best wel zonde in ieder geval en ik had het ook echt niet verwacht omdat het een Tim Burton film is.

    Wat vonden jullie van de film?


    Believe in yourself.

    Ik vond het een hele leuke film, maar vooral vanwege de humor die erin zat. Ik ben het wel met je eens dat de verhalen lijn redelijk magertjes was. Maaar dat werd goed gemaakt door de humor en de manier waarop Johnny Depp praat. I found it so amusing.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik vond het een hele leuke film, maar vooral vanwege de humor die erin zat. Ik ben het wel met je eens dat de verhalen lijn redelijk magertjes was. Maaar dat werd goed gemaakt door de humor en de manier waarop Johnny Depp praat. I found it so amusing.

    Daar ben ik het wel mee eens ja, ik heb behoorlijk gelachen (:


    Believe in yourself.

    Ik vond het gewoon een leuke feelgoodmovie. :Y)
    En aangezien Johnny Depp erin speelt: :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil er zo graag heen maar degene met wie ik wil gan heeft er nog geen geld voor dus nu moet ik iemand anders over halen. Maar een feelgoodmovie is af en toe ook best fijn zoals Barnabas zei/schreef

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 13:03 ]


    Physics is awesome

    Ik vind het een ontzettend komische film. Naar mijn mening is het decor prachtig, de acteurs zijn goed en ik vind dat alles mooi in elkaar valt. Het is voor mij wederom een geweldige creatie van Tim Burton en Johnny Depp.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vond het een hele leuke film, ook een beetje tegenvallen, maar hij was wel grappig (:


    Take risks and conquer your fears.

    ik heb hem gezien, maar wist vanaf het begin al niet wat ik er van moest verwachten... dus kon ik ook niet teleurgesteld worden>_<
    maar k moet idd wel zeggen dat ik veeel betere films heb gezien van Tim Burton!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James